יום שלישי, 25 בפברואר 2014

הרוכב לאוטובוסים חוגג שנה


מזל טוב לי, לפני שנה נולדתי.

לפני שנה קיבלתי השראה מהבלוג המצוין human transit של מתכנן התחבורה ג'ארט ווקר מפורטלנד והתחלתי למלא את הוואקום בנושא התחבורה הציבורית בעברית, שהרגשתי בו באינטרנט.

השלב הראשון היה בחירת השם. מאחר שאני משלב בין אופניים ואוטובוס כל יום בדרכי לעבודה וממנה זה קפץ לי לראש מיד. אני מודה שאהבתי גם את האנונימיות, כשלא ידעתי אם הבלוג יצליח או לא, אבל כל מי ששאל אותי אם אני הוא "הרוכב לאוטובוסים" קיבל תשובה ישירה. (תראה, או שכן או שלא, זה תלוי, לא יודע, זה מטוס או סופרמן שם למעלה...).

מאז פורסמו כ-80 פוסטים, רובם על אוטובוסים, חלקם על רכבות, אופניים, הולכי רגל ותכנון עירוני ונרשמו מעל 35,000 צפיות דף. אמנם רחוק ממספר הנוסעים השנתי ברכבת ישראל, ואפילו מהכרמלית, אבל יודעי דבר בתחום הבלוגינג אומרים לי שזה די מכובד.

כל יום יש כ-100 צפיות דף בממוצע, וכל פוסט נקרא כ-400 פעמים בממוצע. קיבלתי 80 תגובות, חלקן מפרגנות וחלקן מעשירות, ואני יודע שיש לי כמה עשרות של קוראים נאמנים. תודה לכולכם.


ולכבוד יום ההולדת אני פותח במבצע... כל מי שרוצה לשתול בבלוג פוסט אורח, מוזמן להעביר לי אותו ל-amirvigo@gmail.com.


אם הוא כתוב טוב ומעניין (וכמובן בנושא הבלוג) אני מבטיח לפרסמו במהלך השנה הבאה, גם אם לא אסכים עם כל הכתוב.

שלכם
אמיר - הרוכב לאוטובוסים

תגובה 1:

  1. מזל טוב לרוכב שלי..מבחינתי אתה אביר האופניים, שר הפתרונות ובן זוג שלא חושב בתוך ה"קופסה"..
    בזכות היותך כזה המשפחה שלנו נהנית מאויר טוב ברכיבה בהליכה בדרך לגן ובכלל בחיים!
    תמשיך לתת דוגמה ואל תשתנה...גם בגיל 80 מאחלת לך לרכב וללכת..פחות לנסוע:}
    https://www.youtube.com/watch?v=9lPMzy4ncxg
    ממני
    הצופה ברוכב בחיוך ..במיוחד כשמעין רוכב מאחוריך בחיוך גדול:}

    השבמחק