מדריך התעריפים

המדריך עודכן ב-01.08.2022
רפורמת דרך שווה יצאה לדרך, וקיצרה מאד את המדריך הזה.
השוני העיקרי הוא שלמעשה אין כמעט אזורי תעריף יותר: לפי צו הפיקוח החדש למעשה יש רק שניים עיקריים, ועוד שלושה בהר הנגב, בערבה ובאילת.

אזור 99 - בסגול במפה - פריפריה - נסיעות פנימיות בתוך הפריפריה (למעט הדרום הרחוק).
אזור 950 - בירוק במפה - ארצי - נסיעות בתוך המרכז וכן נסיעות בין הפריפריה למרכז.

שלושת אזורי הדרום הרחוק הם:
901 - אילת, אילות ובאר אורה
902 - שאר קיבוצי דרום הערבה (מועצה אזורית אילות)
903 - מצפה רמון ויישובי מרכז הערבה (מועצה אוזרית ערבה תיכונה - עין יהב, חצבה וכו').

המידע, באיכות טובה יותר של מפה חיה, נמצא באתר הרפורמה.




הדבר השני הוא שמשלמים לפי מרחק במעט מאד מדרגות מעבר, אבל נקודת ההתחלה נקבעת לפי תחנת המוצא שלכם. אם אתם לא בטוחים מה מרחק הנסיעה שלכם תוכלו לברר אותו במחשבון באתר הרפורמה, או במחשבון של הופ און.

מה שחשוב לזכור הוא שתעריפי הפריפריה למעשה זהים לתעריפים הארציים, אך רק לנסיעה בתוך הפריפריה  עד טווח 40 ק"מ ישנו תעריף חודשי מיוחד של 99 ש"ח בחודש. 

עוד דבר שחשוב לזכור הוא שנסיעה בלי רכבת עולה פחות מנסיעה עם רכבת.

טבלת התעריפים המאד פשוטה ונראית כך. אם אתם זכאים להנחות (נוער, קשישים, סטודנטים, זכאים) תעשו את ההתאמות שלכם.




סה"כ הטבלה מאגדת בתוכה בערך 20 אפשרויות לתעריפים וזהו, במטריצה פשוטה של שש על שש. (חלק מהתעריפים לא משתנים כשעולים בדרגה ולכן אין לנו 36 תעריפים אלא רק 20) -  6 דרגות מרחק, 2 דרגות "איכות" (עם רכבת כבדה ובלי רכבת כבדה) ושלוש דרגות תדירות שימוש (בודד, יומי וחודשי). 


בשביל הכיף והזכרון ההסטורי אני משאיר את המדריך הישן, שניסה לעשות סדר בעשרות קודים שונים.

המדריך עודכן בפברואר 2021

תעריפי התחבורה הציבורית בישראל נקבעים על ידי "צו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה בקווי השירות באוטובוסים ומחירי נסיעה ברכבת מקומית), התשס"ג, 2003"  כפי שהוא מעודכן מעת לעת, 2016 היתה שנה מטלטלת עבור תעריפי התחבורה הציבורית, הן בזכות הרפורמה המוצלחת שבוצעה בשלבים בינואר ובאפריל והן בזכות ההוזלה הרוחבית בגובה המע"מ שבוצעה בפברואר. זו היתה הסיבה הראשונית לכתיבת המדריך
חלפו 5 שנים והגענו לפברואר 2021. בו בוצע לראשונה מאז 2016 תיקון רוחבי גדול בתעריפים. המפורט בתקנות אלה.

ככלל מדובר בהוזלה של 2% בערך. בפועל הרוב יורד אבל יש כמה תעריפים שעולים בקטנה בשם העיגול לחצי שקל (ב-10 אגורות).
הבשורה הגדולה היא הקטנת השונות בין התעריפים הקטלוגיים (תשלום במזומן או בערך צבור) באופן שיקל בעתיד גם לאחד קודים שונים ולהקל על הסירבול הקיים היום במערכת התעריפים.
בנוסף הוכנסו חידושים כגון תשלום באפליקציות לפי טבעות מרחק.

לכאורה התעריפים עשוייים להתעדכן כל חצי שנה, בינואר וביולי, אם זה יקרה אנסה לעדכן את המדריך בזמן. המחירים הנקובים כאן נכונים בכל מקרה ל-01.02.2021.
.


בניגוד לצו התעריפים, המסדר את התעריפים לפי המפעילים השונים, אני אסדר את התעריפים מהזול ליקר. אמור לי כמה שילמת ואומר לך איזה קוד זה.  באופן טבעי לא יהיה כאן מענה על הכל במטרה לפשט.
במדריך זה אציג רק את המחירים הקטלוגיים לבעלי פרופיל רגיל. אם יש לכם פרופיל מיוחד (קשיש, נוער, סטודנט, זכאי) תעשו את ההתאמות שלכם.

לרשותכם גם מחשבון באתר הרפורמה בתעריפים.
ואם אתם מעוניינים בתעריפים ברכבת - - תוכלו למצוא אותם כאן.
ובאתר רב-פס יש אחלה מחשבון לתעריפי נוסעים והשוואה בין רב-קו לאפליקציה.

כרטיס רגיל - עד 10.00 ש"ח. בסגול כולל מעבר 90 דקות. בכתום - תשלום באפליקציה לפי מרחק
1.50 - מחיר כרטיס מעבר במסיעי מזרח ירושלים מהמחסום ועד ליעד קרוב

2.50 - קוד 1 של גלים ברהט, של מסיעי מזרח ירושלים ושל קווים בביתר עילית ובאלעד
          קוד 21 של קווים באשכול חשמונאים
          קוד 61 של אגד, נתיב אקספרס בגליל, מטרופולין בנגב  וקווים באשכול חדרה-נתניה -  פנימי בדימונה, חצור הגלילית, רכסים ועוד...
          קוד 81 של דן בדרום (פנימי שדרות, נתיבות אופקים)
          קוד 81 ו-82 של סופרבוס בעמקים, קוד 81 של מטרופולין בנגב.

3.00 - קוד 1 של חברת מטרופולין בנגב
          קוד 2 של מסיעי מזרח ירושלים ושל גלים ברהט
          קוד 98 של חברת הנסיעות והתיירות ושא"מ - פנימי סח'נין
3.00- קוד (מדרגת נסיעה) 1 - טווח נסיעה עד 15 ק"מ באפליקציה (בחלק מאזורי הפריפריה - פריפריה רחוקה)

3.50 - קוד 1 של אפיקים באזור אשדוד ושל סופרבוס באשכול פרוזדור ירושלים ובעמקים, של קווים בחשמונאים, של דן בדרום ושל מועצה אזורית גולן

4.00 - קוד 1 של דן באר שבע - פנימי באר שבע (כולל מעבר 90 דקות)
4.00 - קוד 1 של נתיב אקספרס בגליל, ש.א.מ בנצרת ושל קווים באשכול חדרה-נתניה
          קוד 2 של אפיקים באזור אשדוד, של מטרופולין בנגב ושל דן בדרום
          קוד 11 של קווים בחשמונאים
          קוד 51 של סופרבוס בעמקים ושל אגד פנימי אילת
          קוד 83 של סופרבוס בעמקים
          קוד 99 של חברת הנסיעות והתיירות
4.00 - קוד (מדרגת נסיעה) 1 - טווח נסיעה עד 15 ק"מ באפליקציה (בחלק מאזורי הפריפריה - פריפריה קרובה)

4.50 - קוד 1 של אגד תעבורה - פנימי נתניה, ושל מטרופולין באשכול שרון מרחבי
          קוד 2 של קווים בחדרה נתניה ובאלעד ושל מועצה אזורית גולן
          קוד 3 של מטרופולין בנגב
          קוד 18 באונו אלעד
          קוד 52 של אפיקים באזור אשדוד
          קוד 63 של נסיעות ותיירות
          קוד 98 של אפיקים - פנימי ראש העין 

5.00 - קוד 1 של אגד, אגד תעבורה (שפירים ועוטף ירושלים), מסיעי מזרח ירושלים חברת הנסיעות והתיירות, ג'יבי טורס, דן בצפון וסופרבוס (העמקים). מחיר נסיעה כוללת 90 דקות במטרופוליני חיפה וירושלים
5.00 - קוד 2 של סופרבוס באשכול פרוזדור ירושלים
           קוד 3 של גלים ברהט
          קוד 41 של נתיב אקספרס בגליל
          קוד 51 של נתיב אקספרס בגליל
          קוד 25 וקוד 52 של קווים בחשמונאים

5.50 - קוד 1 של חברת אפיקים בשומרון - פנימי אריאל ושל חבל אילות 
          קוד 2 של קווים בחשמונאים
          קוד 3 של קווים באלעד
          קוד 52 של נתיב אקספרס בגליל, של ש.א.מ בנצרת, ושל סופרבוס בעמקים ושל קווים באשכול חדרה נתניה
          קוד 3 של חברת אפיקים באזור אשדוד ושל סופרבוס באשכול פרוזדור ירושלים
          קוד 82 של מטרופולין באשכול השרון ושרון מרחבי

6.00 - קודים 41,42,43,2,62,63 - מחיר כרטיס בודד בתוך אותו אזור בגוש דן) כולל מעבר 90 דקות.  
          קוד 2 של אגד, דן צפון, סופרבוס ושאר המפעילים בתוך מטרופולין חיפה. כולל מעבר 90 דקות
          קוד 2 של אגד, אגד תעבורה  בעוטף ירושלים וקוד 3 של מסיעי מזרח ירושלים. מאפשרים מעבר שעתי.
6.00 - קוד 2 של מטרופולין באשכול שרון מרחבי
          קוד 52 של נסיעות ותיירות וג'יבי טורס
          קוד 3 של דן בדרום
          קוד 4 של מסיעי מזרח ירושלים   ושל דן בצפון  
          קוד 11 של קווים באונו-אלעד.
          קוד 802 של סופרבוס באשכול פרוזדור ירושלים
          קוד 53 של סופרבוס בעמקים
          קוד 63 של קווים באשכול חדרה נתניה
6.00 - קוד (מדרגת נסיעה) 1 - טווח נסיעה עד 15 ק"מ באפליקציה (לא בפריפריה)

6.50 - קוד 2 של אפיקים באזור פתח תקווה (נסיעה בין ראש העין לפ"ת) 
          קוד 3 של אגד תעבורה באשכול נתניה עירוני, של נתיב אקספרס בגליל, של מטרופולין בשרון מרחבי ושל קווים בביתר עילית
          קוד 4 של מסיעי מזרח ירושלים
          קוד 5 של אפיקים באזור אשדוד, של מסיעי מזרח ירושלים, של גלים ברהט ושל מטרופולין בנגב
          קוד 6 של חברת אפיקים באזור אשדוד ושל מסיעי מזרח ירושלים
          קוד 22 של קווים באונו אלעד.

7.00 - קוד 3 של סופרבוס בפרוזדור ושל קווים בחדרה נתניה
          קוד 3ו- 4 של קווים בחשמונאים, קוד 4 וקוד 5 של מטרופולין באשכול השרון ובשרון מרחבי
          קוד 4 של דן בדרום קוד 4 ו-6 של קווים באלעד          
          קוד 6 של מסיעי מזרח ירושלים
          קוד 8 של חברת אפיקים באזור אשדוד
          קוד 54 של סופרבוס בעמקים
          קוד 63 של אגד ונסיעות ותיירות וג'יבי טורס, חיפה - יגור

7.50קוד 3 של חברת אפיקים באזור השומרון
          קוד 4 של סופרבוס באשכול פרוזדור ירושלים, של קווים באשכול חדרה נתניה ושל מועצה אזורית גולן
          קוד 9 של חברת אפיקים באזור אשדוד


8.00 - קוד 3 של אגד, נסיעות ותיירות, ג'יבי טורס ואגד תעבורה בעוטף ירושלים ובשפירים, מטרופולין בשרון וסופרבוס      בעמקים
           קוד 5 של דן בדרום
           קוד 7 של גלים ברהט   
           קוד 48 של סופרבוס בפרוזדור ירושלים
8.50 - קוד 2 של חבל אילות
          קוד 5 של נתיב אקספרס בגליל ושל קווים בחדרה נתניה ובחשמונאים
          קוד 6 של מטרופולין באשכול שרון מרחבי
          קוד 7 של מטרופולין בנגב



9.00 - קוד 4 של אגד, אגד תעבורה, סופרבוס בעמקים, חברת הנסיעות והתיירות, ג'יבי-טורס ודן בצפון וסופרבוס בעמקים - עבר בין טבעות במטרופולין חיפה ובמטרופולין ירושלים,  קוד 44 של נתיב אקספרס בגליל ושל אגד.
          קוד 44 מחיר נסיעה בין שתי טבעות  בגוש דן בין כל המפעילים - כולל מעבר שעתי 
9.00 קוד 3 של חבל אילות
          קוד 4 של אפיקים בשומרון, של מטרופולין בשרון ושל קווים בביתר עילית
          קוד 5 של סופרבוס באשכול פרוזדור ירושלים
          קוד 6 של דן בדרום
          קוד 7 של קווים באלעד
          קוד 9 של מטרופולין באשכול שרון מרחבי
          קוד 12 באונו-אלעד

9.50 - קוד 6 של נתיב אקספרס בגליל ושל קווים בחדרה-נתניה
          קוד 10 של אפיקים באזור אשדוד ושל מטרופולין באשכול שרון מרחבי


כרטיס רגיל מעל 10 ש"ח. בסגול כולל מעבר 90 דקות
10.00 - קוד 7 של דן בדרום
            קוד 55 של סופרבוס בעמקים
10.00 - קוד (מדרגת נסיעה) 2 - טווח נסיעה עד 25 ק"מ באפליקציה (בכל הארץ)

10.50 - קוד 5 של אגד, נסיעות ותיירות, ג'יבי טורס, אגד תעבורה בעוטף ירושלים, סופרבוס בעמקים, ומטרופולין בשרון
            קוד 6 של סופרבוס באשכול פרוזדור ירושלים ושל מועצה אזורית גולן
            קוד 9 של מטרופולין בנגב ושל גלים ברהט

11.00 - קוד 6 ו- 8 של קווים בחשמונאים ושל אגד תעבורה בשפירים

11.50קוד 4 של חבל אילות
            קוד 5 של אפיקים באזור פתח תקווה
            קוד 7 של נתיב אקספרס בגליל, של קווים בחדרה נתניה וקוד 7,8 של סופרבוס בפרוזדור ירושלים
            קוד 8 של דן בדרום, של קווים באלעד ושל סופרבוס בפרוזדור ירושלים
            קוד 10 של מטרופולין בנגב ושל קווים בביתר עילית
            קוד 13 באונו-אלעד
            קוד 56 של סופרבוס בעמקים

12.00 - קוד 6 של אגד, דן בצפון, סופרבוס בעמקים ונסיעות ותיירות וג'יבי טורס - מעבר בין יותר משתי טבעות במטרופולין חיפה.
            קוד 46 של נתיב אקספרס בגליל
12.00 - קוד 6 של אפיקים בשומרון ושל מטרופולין בשרון
            קוד 8 של נתיב אקספרס בגליל
            קוד 10 של קווים בחשמונאים
            קוד 11 של אפיקים באזור אשדוד

12.50 - קוד 6 של אגד תעבורה בעוטף ירושלים
            קוד 8 של קווים בחדרה נתניה
            קוד 9 של דן בדרום
            קוד 10 של דן בדרום
            קוד 11 של מטרופולין בנגב
            קוד 33 של קווים בחשמונאים

13.00 - קו 9 של סופרבוס בפרוזדור ירושלים
            קוד 12 של דן בדרום

13.50 - קוד 7,57 של סופרבוס באשכול העמקים, 
            קוד 9 של קווים באלעד ושל אגד תעבורה בשפירים
            קוד 10 של סופרבוס בפרוזדור ירושלים
            קוד 12 של קווים בביתר עילית

14.00קוד 7 של אגד, אגד תעבורה בעוטף ירושלים, אפיקים בשומרון, ונסיעות  ותיירות וג'יבי טורס
            קוד 8 של מועצה אזורית גולן
            קוד 15 של מטרופולין בנגב
            קוד 16 של קווים בחשמונאים

14.50 - קוד 7 של אפיקים באשכול בני ברק-ירושלים
            קוד 8 של סופרבוס בעמקים
            קוד 9 של נתיב אקספרס בגליל
            קוד 11 של סופרבוס באשכול פרוזדור ירושלים
            קוד 12 של אפיקים באזור אשדוד.
            קוד 14 של מטרופולין בנגב, של דן בדרום ושל גלים ברהט
            קוד 34 של קווים בחשמונאים
14.50 - קוד (מדרגת נסיעה) 3 - טווח נסיעה עד 55 ק"מ באפליקציה (בכל הארץ)

15.00קוד 5 של חבל אילות
            קוד 8 של אפיקים בשומרון
15.50 - קודים 8,13 של אגד, 
            קוד 8 של חברת הנסיעות והתיירות ושל ג'יבי טורס
            קוד 9 של סופרבוס בעמקים
            קוד 10 של אפיקים בשומרון ובבני ברק-ירושלים ושל קווים באלעד ושל מועצה אזורית גולן
            קוד 12 של נתיב אקספרס בגליל, של סופרבוס בפרוזדור ירושלים ושל מטרופולין באשכול שרון מרחבי
            קוד 16 של דן בדרום 

16.00 - קוד 8 של אגד תעבורה בעוטף ירושלים
            קוד 14 של אפיקים באזור אשדוד ושל קווים בחשמונאים

16.50 - קוד 11 של קווים בביתר עילית

18.00 - קוד 10 של סופרבוס בעמקים
            קוד 18 של מטרופולין בנגב
            קוד 36 של קווים בחשמונאים

18.50 - קוד 10 של אפיקים בשומרון ושל דן בדרום
            קוד 13 של קווים בביתר עילית
            קוד 17 של דן בדרום

19.50 - קוד 16 של קווים בביתר עילית

20.00 - קוד 18 של דן בדרום

20.50קוד 20 של מטרופולין בנגב

21.00 - קוד 11 של אגד, אגד תעבורה בעוטף ירושלים, חברת הנסיעות והתיירות וסופרבוס בעמקים
            קוד 12 וקוד 14 של אפיקים בשומרון ובקווי בני ברק-י-ם ובחברת ג'יבי טורס, קוד 14 של קווים בביתר עילית

21.50 - קוד 15 של נתיב אקספרס בגליל ושל קווים בחשמונאים ובאונו-אלעד

23.50 - קוד 16 של קווים באונו-אלעד

24.00 - קוד 20 של דן בדרום

24.50 - קוד (מדרגת נסיעה) 4 - טווח נסיעה עד 100 ק"מ באפליקציה (בכל הארץ)

25.50 - קוד 16 של אפיקים בשומרון

26.50 - קוד 16 של אגד ושל סופרבוס בעמקים ושל קווים בחשמונאים

29.00 - קוד 14 של קווים באונו אלעד
            קודים 17,18 של נתיב אקספרס בגליל

31.00 - כרטיס מעבר בין ירושלים לדימונה דרך באר שבע

33.50 - קוד 13 של נתיב אקספרס בגליל
            קוד 17 של קווים באונו-אלעד
            קוד 20 של אגד ושל סופרבוס בעמקים

34.00 - קוד 90 של קווים באלעד

34.50 - קוד (מדרגת נסיעה) 5 - טווח נסיעה עד 250 ק"מ באפליקציה ((בכל הארץ)

36.50 - קוד 14 של נתיב אקספרס בגליל
            קוד 17 של קווים בביתר עילית
            קוד 23 של אגד ושל סופרבוס בעמקים

38.50 - קוד 25 של אגד

41.50 - קוד 16 של נתיב אקספרס בגליל
            קודים 28,32 של אגד מתל אביב וירושלים לקרית שמונה

50.50 - קוד 31 של אגד

54.00 - קוד (מדרגת נסיעה) 6 - טווח נסיעה מעל 250 ק"מ באפליקציה (בכל הארץ)

68.50 - קוד 35 של אגד - מתל אביב, חיפה וירושלים לאילת. הקוד קיים גם בחברת הנסיעות והתיירות.

חופשי יומי (בסגול = הסדר רפורמה הכולל גם רכבת, בכתום - תקרה יומית באליקציות החדשות)
4.00 ש"ח - פנימי טבריה (סופרבוס)
5.50 ש"ח - פנימי עפולה (סופרבוס)
6.00 ש"ח - פנימי רמלה, פנימי לוד (קווים)
6.50 ש"ח - פנימי אילת (אגד)
7.00 ש"ח - פנימי קריית שמונה, כרמיאל, נס ציונה (אגד), אשדוד (אגד תעבורה), עכו (נתיב אקספרס)
7.50 ש"ח - פנימי פתח תקווה (אפיקים)
8.00 ש"ח - רחובות-עקרון-מזכרת בתיה
9.00 ש"ח - פנימי נתניה (אגד תעבורה)
9.50 ש"ח - גלעין מטרופולין ב"ש
9.50 ש"ח - הר תבור (סופרבוס)
11.50 ש"ח -  רחובות-רשל"צ
12.50 - אלעד-פתח תקוה
12.50 - תקרה יומית באפליקציות החדשות למרחק של עד 15 ק"מ.
13.00 ש"ח - גלעיני המטרופולינים חוץ מב"ש, וכן כל אזור בנפרד בטבעות האחרות (גם בבאר שבע) או מחוץ למטרופולינים
15.50 ש"ח - מרחבי עפולה (סופרבוס)
15.50 - תקרה יומית באפליקציות החדשות למרחק של עד 15 ק"מ, אם היתה משולבת גם רכבת.
17.5 ש"ח - גלעין מטרופולין ב"ש + הטבעת הראשונה (וכן כל הטבעות אך ללא הגלעין)
20.50 - תקרה יומית באפליקציות החדשות למרחק של עד 25 ק"מ.
21 ש"ח - גלעיני המטרופולינים חוץ מב"ש + הטבעת הראשונה, וכן נסיעה בין שתי טבעות (ברצף ג"ג), וכן נסיעה בין מספר אזורים מחוץ למטרופולינים.
23.5 ש"ח - גלעין מטרופולין ב"ש ושתי הטבעות הראשונה
24.50 - תקרה יומית באפליקציות החדשות למרחק של עד 25 ק"מ. אם היתה משולבת גם רכבת.
26 ש"ח. גלעיני המטרופולינים חוץ מב"ש ושתי הטבעות הראשונות. (וכן שלושת הטבעות אך ללא הגלעין)
27.5 - תקרה יומית באפליקציות החדשות למרחק של עד 55 ק"מ.
32 ש"ח - כל מטרופולין גוש דן עם כל מטרופולין ירושלים
34 - תקרה יומית באפליקציות החדשות למרחק של עד 55 ק"מ. אם היתה משולבת גם רכבת.
36.5 ש"ח. גלעיני המטרופולינים וכל שלושת הטבעות של המטרופולין. (בגוש דן בלבד אפשר באותו מחיר להוסיף גם את חדרה או את אשקלון לתעריף זה, במטרופולין חיפה אפשר להוסיף את חדרה, טבריה וקרית שמונה לתעריף זה ובמטרופולין באר שבע כולל אשקלון+גוש דן או מצפה רמון.
39 ש"ח. - כל מטרופולין גוש דן עם כל מטרופולין חיפה
               כל מטרופולין ירושלים עם כל מטרופולין באר שבע
41 - תקרה יומית באפליקציות החדשות למרחק של עד 100 ק"מ.
49 - תקרה יומית באפליקציות החדשות למרחק של עד 100 ק"מ.  אם היתה משולבת גם רכבת.
58.5 - תקרה יומית באפליקציות החדשות למרחק של עד 250 ק"מ. (עם או בלי רכבת)
60 ש"ח - כרטיס ארצי חופשי בכל הארץ למעט הערבה ואילת
68.5 ש"ח - כולל את כל מטרופולין באר שבע והטבעות המרוחקות דרומה עד אילת - קיים רק בחופשי יומי
293.5 - תקרה יומית באפליקציות החדשות למרחק של מעל 250 ק"מ. (עם או בלי רכבת).


חופשי שבועי (בסגול = הסדר רפורמה הכולל גם רכבת)
27 ש"ח - נצרת-כפר כנא (ג'יבי טורס)
37 ש"ח - אור עקיבא-חדרה (קווים)
38.5 ש"ח - כל אחד מאזורי הטבעות במטרופולין ב"ש
41.5 ש"ח - גלעין מטרופולין ב"ש
56.5 ש"ח - כל אחד מאזורי הטבעות בנפרד בכל המטרופולינים (חוץ מב"ש) או מחוץ למטרופולינים
57 ש"ח - ג'ת+חריש-חדרה
62.5 ש"ח - גלעיני המטרופולינים חוץ מב"ש, וכן כל אזור בנפרד בטבעות האחרות
82 ש"ח - טבעת שניה+שלישית עם רצף גיאוגרפי (ללא גלעין) בכל המטרופולינים למעט ב"ש, וכן נסיעה בין שני אזורים מחוץ למטרופולינים.
86 ש"ח - פנימי ערד (מטרופולין)
73.5 ש"ח - בין מגדל העמק לחיפה (ג'יבי ונסיעות ותיירות)
75.5 ש"ח - גלעין מטרופולין ב"ש + הטבעת הראשונה (וכן כל הטבעות אך ללא הגלעין)
80 - נסיעה בין אזורים בטבעות של כל מטרופולין (חוץ מב"ש) אך ללא הגלעין וכן נסיעה בין שני אזורים מחוץ למטרופולינים.
79.5 ש"ח - בין נצרת לחיפה (ג'יבי ונסיעות ותיירות)
92 ש"ח - גלעיני המטרופולינים חוץ מב"ש + הטבעת הראשונה
100.5 ש"ח - גלעין מטרופולין ב"ש ושתי הטבעות הראשונות
103.5 ש"ח - בין נצרת לאוניברסיטה (ג'יבי ונסיעות ותיירות)
113 ש"ח. גלעיני המטרופולינים חוץ מב"ש ושתי הטבעות הראשונות.
134 ש"ח. גלעין המטרופולין וכל שלושת הטבעות במטרופולין ב"ש (כולל אשקלון או מצפה רמון)
159 ש"ח. גלעיני המטרופולינים וכל שלושת הטבעות של המטרופולין למעט ב"ש. (בגוש דן בלבד אפשר באותו מחיר להוסיף גם את חדרה או את אשקלון לתעריף זה, במטרופולין חיפה אפשר להוסיף את חדרה לתעריף זה.

חופשי חודשי (בסגול = הסדר רפורמה הכולל גם רכבת)
58.5 ש"ח - פנימי רהט
66.5 ש"ח - פנימי יבנה (אפיקים), פנימי טבריה (סופרבוס)
76.5 ש"ח - פנימי מודיעין עילית
81 ש"ח - פנימי דימונה (אגד), פנימי אום אל אל פחם, פנימי באקה-ג'ת (קווים)
84 ש"ח - פנימי שפרעם (נתיב אקספרס), פנימי נתיבות, שדרות, אופקים, קרית מלאכי (דן בדרום), פנימי ערד (מטרופולין)
87 ש"ח - פנימי בית שאן (סופרבוס)
90 ש"ח - פנימי נצרת+נצרת עילית (שא"מ)
93 ש"ח - פנימי אלעד (קווים)
96 ש"ח - פנימי רמלה, מודיעין (קווים)
100 ש"ח - פנימי צפת, נהריה (נתיב אקספרס)
101 ש"ח - פנימי עפולה (סופרבוס)
102 ש"ח - פנימי בית שמש (סופרבוס)
102.5 ש"ח - פנימי אשקלון, פנימי קרית גת (דן בדרום)
110.5 ש"ח - פנימי סח'נין (נסיעות ותיירות)
112.5 ש"ח - נצרת-כפר כנא (שא"מ)
113.5 ש"ח - פנימי אילת (אגד)
114.5 ש"ח - פנימי פתח תקווה (אפיקים)
125 ש"ח - פנימי לוד (קווים+אגד), פנימי אשדוד ונתניה (אגד תעבורה)
132 ש"ח - פנימי קריית שמונה, קריות, פרדס חנה, רחובות, נס ציונה וכרמיאל (אגד), חדרה (אגד+קווים), עכו (נתיב אקספרס)
133 ש"ח - כל אחד מאזורי הטבעות במטרופולין ב"ש
140 ש"ח - מחיר חופשי חודשי לעולה בקווי אגד באתרי הקראוונים בגדרה, באר יעקב או חצרות יסף (לא ביטלו את זה עדיין). עולה הוא רק מי שהשר לקליטת עליה הודיע עליו למשרד התחבורה ואגד ציידה אותו בתעודה מתאימה.
146 ש"ח - כל אחד מאזורי הטבעות בנפרד בכל המטרופולינים (חוץ מב"ש), או בתוך כל אזור מחוץ למטרופולינים, וכן גלעין מטרופולין ב"ש
135 ש"ח - פנימי בני ברק (דן)
162.5 ש"ח - אלעד פתח תקוה (קווים)
184 ש"ח - אזורי אשדוד (אפיקים)
183 ש"ח - אור עקיבא-חדרה (משותף אגד וקווים)
186.5 ש"ח - רמלה+לוד (משותף אגד וקווים)
187 ש"ח - אלעד בני ברק (קווים)
196 ש"ח - ירושלים פנימי (מסיעי מזרח ירושלים)
195.5 ש"ח - גלעין מטרופולין ב"ש + הטבעת הראשונה (וכן כל הטבעות אך ללא הגלעין)
208.5 ש"ח - גלעיני המטרופולינים חוץ מב"ש, וכן כל אזור בנפרד בטבעות האחרות וכן נסיעה בין מספר אזורים מחוץ למטרופולינים. וכן נסיעה בין האזורים בטבעות השונות ללא כניסה לגלעין המטרופולין.
205.5 ש"ח - ירושלים מרחבי (מסיעי מזרח ירושלים)
217 ש"ח - פרדס חנה-חדרה (משותף אגד וקווים)
224 ש"ח - ירושלים מרחבי - מסיעי מזרח ירושלים.
238 ש"ח - גלעיני המטרופולינים חוץ מב"ש + הטבעת הראשונה
239.5 ש"ח - נתניה-חדרה (משותף אגד וקווים)
246.5 ש"ח - רמלה+מודיעין (קווים)
258.5 ש"ח - גלעין מטרופולין ב"ש ושתי הטבעות הראשונות
292 ש"ח - גלעיני המטרופולינים חוץ מב"ש ושתי הטבעות הראשונות. (וכן שלושת הטבעות אך ללא הגלעין)
326 ש"ח - אשקלון-קרית גת (דן בדרום)
346.5 ש"ח - גלעיני המטרופולינים וכל שלושת הטבעות במטרופולין ב"ש (כולל אשקלון או מצפה רמון).
373 ש"ח - ירושלים-שפירים (אגד תעבורה)
414 ש"ח - גלעיני המטרופולינים וכל שלושת הטבעות של המטרופולין למעט ב"ש. (בגוש דן בלבד אפשר באותו מחיר להוסיף גם את חדרה או את אשקלון לתעריף זה, במטרופולין חיפה אפשר להוסיף את חדרה, טבריה וקרית שמונה לתעריף 528.5 ש"ח - כל מטרופולין גוש דן עם כל מטרופולין ירושלים
610.5 ש"ח - כל מטרופולין גוש דן עם כל מטרופולין באר שבע
669.5 ש"ח - כל מטרופולין גוש דן עם כל מטרופולין חיפה
                כל מטרופולין ירושלים עם כל מטרופולין באר שבע
900 ש"ח - כרטיס ארצי - כולל את כל הארץ למעט הערבה ואילת

חופשי סמסטריאלי וחופשי שנתי לסטודנטים
תמצאו פירוט כאן

תעריפי רכבת ישראל
תמצאו פירוט כאן, ודרך אתר הרכבת תקבלו את המחיר בין כל צמדי תחנות

38 תגובות:

  1. לא הובאו כאן הכרטיסים המיוחדים של רכבת ישראל שמאפשרים שילוב בין מטרופולינים שונים, אך מעבר ביניהם רק באמצעות רכבת. אלו הם הכרטיסים בעלי המחיר הגבוה ביותר בישראל, שמגיע בשיא כמעט עד ל־1,000 ש"ח.

    השבמחק
  2. שלום,
    ראשית כל הכבוד על התוכן האיכותי!
    אנחנו חברת SMARTBUS.CO.IL החברה היחידה בארץ המאפשרת להזמין הסעות באוטובוסים מיניבוסים אונליין, ובמחירים הכי אטרקטיביים בשוק באמצעות מכרז חכם בין מאות נהגים ברחבי הארץ.

    נשמח לפרסם כתבה אצלך באתר עלינו, שמסביר את יתרון השירות שאנחנו נותנים.

    מוזמן ליצור אתנו קשר ב jeremie@smartbus.co.il
    0737884447
    https://smartbus.co.il

    השבמחק
  3. תודה על המדרריך עוזר לי כל פעם מחדש שאני מבצע ניסעות רחוקת מאוד, כי הנהגים בעצם לא מכרים את הקודים והחוזים אז אתה צרכיך לבוא מראש עם המידע אחרת תאלץ לשלם קנס "מצטאר בחיים לא שמעתי על כרטיס משלוב קריית שמונה, עפולה, ירושלים" ^^ (קוד 32 אגב ^^)

    השבמחק
  4. כרטיס המעבר הושק ב-2014 בכדי לאפשר לתושבי לנוסעים בין קרית שמונה לירושלים להשתמש בתחנת עפולה כהאב תחבורתי מבלי לשלם יותר. כמו שחזיתי כבר אז, אף אחד כמעט לא מכיר אותו (לרבות הנהגים).
    אבל הוא קיים בצו התעריפים אז הוא אמור להיות קיים גם במכונות של אגד. תדרוש אותו.

    השבמחק
  5. מה היעוד של קוד המעבר 63 באזור ירושלים ?

    השבמחק
  6. אלו קודים בוטלו מאז כתיבת הידיעה ?

    השבמחק
  7. שלום,
    האם מישהו יוכל לפרט מה המשמעות של "קוד שיתוף"? וספציפית "קוד שיתוף 101"? לא הצלחתי למצוא תשובה בשום מקום באינטרנט.

    תודה

    השבמחק
  8. אנונימינובמבר 07, 2018

    מה הקוד לכרטיסיה מירושלים לאפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. בימינו אין כרטיסיות אלא ערך צבור (וגם אם במקרה נשארו כרטיסיות, אני לא ממליץ להשתמש בהן כי הן לקראת ביטול).

      בערך צבור אתה טוען סכום כסף מסוים, מקבל יותר מששילמת (משקף 20% הנחה לנוסע רגיל, 50ֵ% לנוער וקשישים) ופשוט נוסע איתו בכל הארץ. כאשר הנהג מוריד לך ממנו את עלות הנסיעה הרגילה.

      אם אתה מתכוון לקוד של חופשי יומי/שבועי חודשי
      קוד 672: ירושלים מורחב

      מחק
  9. לגבי חופשי חודשי אלעד-בני ברק (של קווים), שמופיע כאן שמחירו 191 ש"ח - נא תשומת לבכם להודעת חברת קווים מספט' 17' (http://www.kavim-t.co.il/download/files/%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D%20%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%90%D7%9C%D7%A2%D7%93%2001.10.17.pdf):

    "חוזה 'חופשי חודשי' אלעד–בני ברק, יאוחד עם פתח תקוה, ומחירו יופחת ל-166 ש"ח".

    (לא ברור לי מלשון ההודעה שלהם, האם הכוונה שכיום עדיין קיימים 2 סוגי חופשי-חודשי נפרדים לפ"ת ולב"ב, במחיר זהה, או שזה הפך להיות חוזה בודד משותף לשני היעדים)

    השבמחק
    תשובות
    1. עוד לא מצאתי את צו התעריפים המעודכן לינואר 2019 (הוא מתעדכן כל חצי שנה והאחרון שמצאתי הוא מיולי ושם עוד יש את שני החוזים).
      ככלל, כל החופשי חודשי המקומיים האלה היו אמורים להיעלם ברפורמה בשם הפשטות (להשאיר רק את המשותפים), אבל הלחץ הציבורי/פוליטי עשה את שלו ורובם נשארו.
      עדיין קיים רצון להפחית את הכמות של ההסדרים המיוחדים עד כמה שניתן ולכן הגיוני שהוצע איחוד שכזה. לכאורה, היה צריך באותו מעמד גם לייקר את הכרטיס (כי הוא נותן יותר) אבל לזה ישראל כץ מתנגד בכל תוקף ולכן הדרך היחידיה לאחד אותם היתה להשוות למחיר של פ"ת-בני ברק הזול יותר.

      בקיצור, כנראה הכוונה היא לחוזה בודד משותף לשלושת הערים (פ"ת-אלעד-ב"ב).

      מחק
    2. שים לב שאת הצו שבויקיטקסט מעדכנים מעת לעת לפי הרשומות של משרד המשפטים, כך שהדרך הנוחה ביותר לעקוב, זה לעקוב שם בכל השינויים לצו, ויש היסטוריה, כך שאפשר גם לעקוב אחרי ביטולי קודים וחוזים

      למשל זה (שינויים בנסיעה בודדת במפעילי מזרח ירושלים וכניסת תעריפי מותאמי ביקוש)

      https://he.wikisource.org/w/index.php?title=%D7%A6%D7%95_%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97_%D7%A2%D7%9C_%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99_%D7%9E%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D_%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%9D_(%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99_%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94_%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%99_%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%91%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%91%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9D_%D7%95%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99_%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94_%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA_%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%AA)&diff=next&oldid=925808

      מחק
    3. תודה
      אני מחכה לשינוי רוחבי גדול אם וכאשר יגיע ואז כבר אעדכן את הכל.

      מחק
  10. אנונימידצמבר 10, 2019

    היי,
    האם יש דרך לדעת מה קוד מחיר של נסיעה מסוימת?
    למשל, נסיעה בקו אוטובוס של אפיקים בין רחובות לאשדוד. האם יש לי דרך לדעת מה יהיה קוד הנסיעה המתאים (כדי שאני אוכל לחלץ את מחיר הנסיעה הבודדת מטבלת הקודים)?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. לכל קו יש מחירון שהוא חלק מרישיון הקו הכולל מטריצת מוצא יעד (בד"כ לפי אזורי תעריף ולא לכל תחנה ותחנה),ושם מוגדרים הקודים. המידע הזה בצורה הזו לא מיוצא לציבור, שבגדול לא מתעניין בקוד אלא במחיר עצמו.
      מה שכן באתר www.bus.gov.il, האתר הרשמי של מרכז המידע לתחבורה הציבורית, יש לשונית "מחיר ופרטי מסלול". פשוט תבחר יישוב מוצא ויישוב יעד, תבחר את הנסיעה שאתה רוצה ותעבור ללשונית הזו.
      בהקשר רחובות-אשדוד בקו של אפיקים - המחיר הקטלוגי עומד על 7.3 ש"ח.

      עכשיו תלך למדריך שלי - ותגלה שמדובר בקוד 8 של חברת אפיקים באזור אשדוד. (תוכל למצוא את זה גם בצו התעריפים שיש לו לינק בתחילת הפוסט).

      מחק
  11. משהו ממש מוזר.
    חופשי יומי מטרופולין ירושלים קוד שיתוף 678 עולה 37.5 שח.
    חופשי יומי מטרופולין ירושלים + מטרופולין גוש דן קוד שיתוף 924 עולה 32.5 שח.

    כלומר אין שום סיבה לקנות חופשי יומי קוד 678 ועדיף לקנות קוד 924 בכל מקרה - גם מי שאינו נוסע בכלל לגוש דן אלא רק מעין גדי למודיעין דרך ירושלים למשל.
    אמנם בחופשי חודשי זה לא כך.

    יש לזה מן הסתם כל מיני הסברים היסטוריים - מה שחשוב לי לדעת הוא שזה אכן נכון ולא פספתי משהו.

    בנוסף מישהו אמר לי שבאגד בירושלים לא מוכנים לטעון את קוד 924 - יש משהו כזה?

    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה שצדקת, מחיר 37.5 סובב כל ירושלים נהיה מיותר ברגע שפתחו את המשותף גוש דן-ירושלים במחיר נמוך יותר, אבל הוא עדיין מופיע בצו התעריפים המעודכן. כנראה שנכון (למען הפשטות עבור הציבור) להוריד אותו.

      בדקתי ובאתר הרפורמה בתעריפים כשאתה שואל על מודיעין-עין גדי הוא מציג את האופציה הזולה (32.5).
      שווה לבדוק באתר כי לפעמים חופשי יומי של 26.5 ש"ח. מספיק (נניח ממעלה אדומים לבית שמש).


      אין כזה דבר לא מוכרים אותו (למעט הנהגים שלא מוכרים כלום...). מקסימום לא מכירים אותו וצריך להתעקש איתם שיחפשו את הקוד. בפעם הבאה הם יכירו. לדעתי זה היה תדרוך לא מספק בעיקר בחודשים הראשונים להפעלת הבינמטרופוליניים ועכשיו מרבית הנהגים מכירים.

      מחק
    2. מבדיקה נוספת, גוש דן ירושלים לא כולל את אזור 3.5 (יישובי השומרון מצפון לירושלים)
      אבל, אזור 3.5 כלול גם בטבעת המזרחית וגם בטבעת המערבית, ככה שהסיבה היחידה עבורם להשתמש בחופשי יומי סובב ירושלים היא רק אם באותו יום הם נסעו גם לבית שמש וגם לעין גדי...
      ברמה היומית אין לזה הצדקה, אבל אולי חופשי חודשי למישהו שנע ונד בכל המרחב הזה דווקא יהיה שימושי.

      מחק
  12. מה המקור לכך שקוד 924 אינו כולל את אזור 3.5?
    באתר רב קו אונליין ובאתר trans-reform כתוב שזה כולל גם את 3.5.

    אני גר ביישוב באזור 3.5 ותכננתי לנסוע מהבית לירושלים, משם לתל אביב ואז לנתניה, וחזור מנתניה דרך ירושלים הביתה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אופס, גם אני בדקתי ונראה שאתה צודק, כנראה לא הבנתי נכון...

      מחק
  13. אנונימידצמבר 31, 2019

    האם קוד יומי כגון 924 לנוער, זה ג"כ 50%? (כלומר 16.5 ש"ח)

    השבמחק
  14. ביקשתי מח"כ מקלב סגן שר התחבורה שיוסיף אפשרות לחופשי יומי גמיש ברב קו דהיינו לא מתחילת שרות עד סיום שרות דהיינו משעה 4 לפנות בוקר עד למחרת אלא שיעשה חופשי יומי משעת טעינה ועד 24 שעות אחרי זה

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אכן יכול לעזור לכמה נוסעים, ואני מניח שטכנולוגית זה לא מסובך במיוחד, אבל כל פיתוח כזה צריך גם להישקל מול הגדלת מורכבות ההסברה לציבור. כבר היום מאד קשה להסביר לציבור את החופשי חודשי הרגיל מול החופשי חודשי הגמיש. זה יוצר פתח לבעיות ולחיכוכים עם נהגים ומבקרים. כל מערך התשלום גם ככה מאד מסורבל והרצון הוא לפשט אותו ולא לסבך אותו עוד יותר. יחד עם זאת, אם אפשר להוכיח שאוכלוסיה רחבה תהנה משינוי זה לא צריך להירתע מכך. (לדעתי לא מדובר באוכלוסיה רחבה ולכן הייתי נמנע מכך).

      מחק
  15. אנונימימאי 26, 2021

    שלום,
    אשמח לעזרה.

    איך אני מוצאת מה קוד/מחיר הנסיעה בקווים כפר יונה נתניה, כולל תחנות העצירה בדרך.
    בעבר, לפני הרפורמה בתעריפים, היתה טבלה לפי מוצא ויעד,
    וכיום אני לא מוצאת את המידע באף אתר (קווים/משרד התבורה/אתר הרפורמה בתעריפים).
    לדוגמא קו 140 ת.עליה-כפר יונה. ת.ירידה-צומת שער חפר כביש 57 (מסעף בית יצחק).

    תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. המקום הכי טוב לחפש בו מחיר קטלוגי הוא www.bus.gov.il אבל לצערי חיפשתי בדיוק לפי הדוגמה שנתת וקיבלתי "נתון חסר" כלומר המידע לא קיים אפילו באתר משרד התחבורה.

      אין לי מושג איפה הכשל, כי ברור שהמידע קיים, הרי הנהגים איכשהו גובים כסף, לכן למערי הדר היחיד שאוכל להציע לך זה להקשר למוקד *8787. הם יחפשו במחשב כמוני ולא ימצאו תשובה, אבל יש להם את היכולת לעשות בדיקת עומק נוספת ואולי אפילו לסדר את המידע לכולם.

      מחק
    2. המידע היום די קיים באתר/אפליקציית אוטבוס קרוב

      מחק
  16. חסר מעבר בין חיפה לקריית טבעון
    ומעבר מחיפה לקריות

    השבמחק
    תשובות
    1. ה לא בצו התעריפים כנראה, אבל אני גם מקווה יבטלו את המעברים הספציפיים כי הם ממש מבלבלים.

      מחק
  17. איך אני יכול לדעת איזה איזורים כולל יומי הר תבור,ויומי מרחבי העמק, ויומי עפולה

    השבמחק
    תשובות
    1. באתר הרפורמה בתעריפים
      pti.org.il

      מחק
    2. זה חוזי חופשי יומי/חודשי שלא נמצאים ברפורמה, הם היו כבר קודם ושייכים לחברת סופרבוס בלבד

      מחק
  18. אנונימייוני 28, 2022

    היי,
    איך אני יכול לדעת מראש איזה קוד אני צריך?
    אני רוצה לבצע נסיעה בודדת בתוך חיפה.

    תודה

    השבמחק
  19. אנונימיאוגוסט 08, 2022

    שאלה בקשר למעבר של 90 דקות האם כשאני עוברת מאוטובוס של 15 ק"מ לאוטובוס של יותר זה מוריד את המחיר של האוטובוס שעולה יותר או רק אם אני עוברת מאוטובוס של יותר מ15 ק"מ לאוטובוס של פחות?

    השבמחק
  20. אנונימיספטמבר 02, 2022

    שפרעם

    השבמחק