tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post7196105446403031839..comments2024-03-26T05:17:58.878-07:00Comments on הרוכב לאוטובוסים: הגולן, סיפור הצלחה!!!הרוכב לאוטובוסיםhttp://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comBlogger13125tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-78802301040810773482018-11-01T09:03:27.527-07:002018-11-01T09:03:27.527-07:00האוטובוסים מקצרין לטבריה נוסעים חלקם דרך גשר אריק ...האוטובוסים מקצרין לטבריה נוסעים חלקם דרך גשר אריק וחלקם דרך צמח, האוטובוסים מחספין לטבריה נוסעים כולם דרך צמח.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-57073973938886232302016-06-18T23:42:23.170-07:002016-06-18T23:42:23.170-07:00זה אולי נשמע פשוט אבל זה לא.
יש את המידע מהולידטור...זה אולי נשמע פשוט אבל זה לא.<br />יש את המידע מהולידטורים שאומר כמה נוסעים שילמו בכל נסיעה (לא כולל חיילים שוטרים וסוהרים, ותקלות במכשירים וכו'). שלכאורה מספק נתונים טובים אך למעשה מועבר על ידי המפעיל ברמה של ממוצע חודשי לכל קו. המסלקה אמורה לשנות את כל זה אבל היא עוד לא התארגנה על כל השרתים הנדרשים כדי להעביר את המידע ברמת הנסיעה.<br />יש בחלק מהחברות (גם בחברת קווים) מערכות ספירת נוסעים על חלק מהצי שנותנים מידע מדגמי ברמת התחנה, ממנו אי אפשר להסיק על סמפר הנוסעים הכולל אבל אם יש מספיק תצתפיות על נסיעה עקרונית ניתן לפתח אותה. כאן התגלו המון בעיות באופן העברת המידע וגם עוד לא פותח הממשק במשרד התחברוה לשליפת המידע בקלות.<br /><br />בקיצור, עידן המידע ממש מעבר לפינה אבל אנחנו עדיין לא שם.<br /><br />זה אולי נשמע כמו אימפוטנציה, אבל אם נזכור שלפני כולה 6 שנים עוד לא היה מידע ממוחשב אפילו על רשיונות הקווים ועוד לא הועבר מידע לציבור אז אפשר להסתכל על זה גם כקפיצה אדירה שעושה משרד התחברוה בנושא המידע, בה הוא שם דגש על המידע למשתמשים. <br />תורו של המידע למתכננים מגיע עכשיו.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-43423286731811838472016-06-16T04:27:17.836-07:002016-06-16T04:27:17.836-07:00וואו אני ממש מופתע שאין מידע... זה הרי כל כך פשוט....וואו אני ממש מופתע שאין מידע... זה הרי כל כך פשוט.. <br />טוב נו. <br /><br />סתם עניין אותי לראות, אני יודע שהם נוסעים ברובם ריקים, אבל אני גם יודע שלפעמים הם מלאים עד אפס מקום לזמן קצר (למשל 694 בעלייה מהרכבת בבנימינה לזיכרון יעקב).<br /><br />תודה רבה, מאד נהנה לקרוא את הבלוג שלך!DubelBoomhttps://www.blogger.com/profile/10177898292670964504noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-88979068708588875712016-06-15T23:21:34.354-07:002016-06-15T23:21:34.354-07:00אה, באמת לא היית ברור.
המידע הזה לא מיוצא לציבור ב...אה, באמת לא היית ברור.<br />המידע הזה לא מיוצא לציבור באופן שוטף, ובטח לא תופתע לשמוע שקיימות הרבה בעיות כלליות עם איסוף המידע הזה. כלומר, גם המידע הזמין השוטף למשרד התחבורה לא משהו.<br />עדיין, למרות כל הטכנולוגיות, כשרוצים לקבל מידע מהימן מוציאים סוקרים אמיתיים לשטח. במקרה של הקוויםה אלה הם "קווי מדיניות" (הגעה לכל יישוב במדינת ישראל). ידוע שמספר הנוסעים נמוך אבל מאחר ואין כוונה לבטלם בגלל המדיניות לא נעשתה בדיקה פרטנית.<br /><br />אני מעריך שמספר הנוסעים הממוצע לא עולה על 5 לנסיעה בכל אחד מהקווים ומהנסיעות.<br /><br /><br />הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-85943834950234819262016-06-15T09:36:53.027-07:002016-06-15T09:36:53.027-07:00תודה. כרגיל פוסט מצוייין ומעשיר.
כן ירבו מועצות ש...תודה. כרגיל פוסט מצוייין ומעשיר.<br /><br />כן ירבו מועצות שפונות לפתור צרכים מיוחדים בתחומם.<br /><br />ואני ממתין ליום שבו מטרופולין השרון שבו אני חי יקום ויעשה מעשה דומה. <br /><br />D! פה ועכשיוAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-36498358127958532662016-06-15T06:22:07.806-07:002016-06-15T06:22:07.806-07:00או שלא הייתי ברור או שמשום מה אני לא מצליח למצוא ב...או שלא הייתי ברור או שמשום מה אני לא מצליח למצוא באתר...<br />אני מחפש לראות מידע על כמה נוסעים היו בקווים האלו במהלך פרק זמן מסוים ולא בלו"ז שלהם.<br /><br />תודה :)DubelBoomhttps://www.blogger.com/profile/10177898292670964504noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-59355106788779252552016-06-14T22:44:49.653-07:002016-06-14T22:44:49.653-07:00פרויקט כזה דורש בעיקר מחוייבות ציבורית, יכולות ניה...פרויקט כזה דורש בעיקר מחוייבות ציבורית, יכולות ניהול מרשימות ונכונות לטפל בכסף גדול, לא בהכרח לשלם אותו (כי הכסף מגיע מציבור הנוסעים ממשרד התחבורה וממשרד הביטחון). למעשה, נציגי ציבור אמיתיים יעשו רק מהלכים שמגובים במקורות תקציביים, אבל לא יירתעו מהעשייה בגלל שזה מסובך. הצוות של הגולן עונה על ההגדרות האלה ואני מסכים איתך שהוא חריג בנוף ארצנו.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-16955153552297814362016-06-14T06:32:09.375-07:002016-06-14T06:32:09.375-07:00כתבה מעניינת. הכרתי אותם ודי נחמד המלך שהם עשו לטו...כתבה מעניינת. הכרתי אותם ודי נחמד המלך שהם עשו לטובת הציבור שלהם. לצערי רוב נבחרי הציבור בארץ שכחו שהם נבחרי הציבור. להקים כזה פרוייקט דורש המון כסף, אני לא חושב שיש מעוצות אחרות שמעוניינות להוציא כספים רבים על הימור שכזה.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/09001215689655406795noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-41398358957870015552016-06-13T23:30:21.625-07:002016-06-13T23:30:21.625-07:00לא תהיה רכבת לקריית שמונהלא תהיה רכבת לקריית שמונהאברהם ישעיה רוזנבלוםhttps://www.blogger.com/profile/01592510459878771910noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-58398785229781347542016-06-13T23:17:49.961-07:002016-06-13T23:17:49.961-07:00במקרה שלך, כשאתה מתעניין רק בארבעה קווים (691,692,...במקרה שלך, כשאתה מתעניין רק בארבעה קווים (691,692,693,694) תוכל למצוא את כל הנתונים בקלות ב-bus.gov.ilהרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-40817236101156721482016-06-13T13:11:12.035-07:002016-06-13T13:11:12.035-07:00היי, מאיפה אפשר להשיג נתונים על הנסיעות?
מעניין או...היי, מאיפה אפשר להשיג נתונים על הנסיעות?<br />מעניין אותי להסתכל על כמות הנסיעות בקווים במ.א חוף הכרמל שנפתחו לפני שנה ומשהו.DubelBoomhttps://www.blogger.com/profile/10177898292670964504noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-27746255339504467602016-06-13T11:16:42.487-07:002016-06-13T11:16:42.487-07:00האמת שזה לא ישנה המון.
ראשית, מספיקה רכבת עד חצור ...האמת שזה לא ישנה המון.<br />ראשית, מספיקה רכבת עד חצור הגלילית עבור מרכז וצפון הגולן ועבור קריית שמונה, 40 הק"מ האחרונים די מיותרים מבחינת עלות תועלת (ובעלות אני מתכוון גם לעלות סביבתית ונופית).<br />שנית, גם ברכבת, מרחק הנסיעה למטרופולין הקרוב יהיה גבוה, לא כל שכן מרחק הנסיעה לתל אביב. כך שמבחינת יוממים זה עדיין לא יהיה גליק גדול ועדיף להם לעבוד קרוב יותר לבית. (כל אחד יעשה את השיקול שלו, אבל למרחק וזמן הנסיעה יש חלק חשוב בשיקול האישי הזה)<br />שלישית, מחקרים מצביעים על כך שפיתוח פתרונות תחבורה יעילים לפריפריה, בסופו של דבר פוגע בפריפריה כי הוא משאיר את התעסוקה במרכז. כלומר, ייתכן ואפילו כדאי להם להתנגד לזה.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-79516207079970168102016-06-13T09:29:56.161-07:002016-06-13T09:29:56.161-07:00מאוד מעניין כמו תמיד ,השכלתי.
יהיה מגניב לראות מה ...מאוד מעניין כמו תמיד ,השכלתי.<br />יהיה מגניב לראות מה יצירת קו רכבת לקריית שמונה יעשה לגולן ,זה יכול לשנות את המציאות כהוגן במקום כל כך מנותק ממטרופולין קרוב .Gabriel Dadashevhttps://www.blogger.com/profile/10312154652648867296noreply@blogger.com