tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post7081309430248591656..comments2024-03-26T05:17:58.878-07:00Comments on הרוכב לאוטובוסים: ליגת התחנות חוזרת 2016-2019הרוכב לאוטובוסיםhttp://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comBlogger20125tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-86509530222614273452024-03-16T06:53:27.471-07:002024-03-16T06:53:27.471-07:00זה אנונימי אחר. הייתי בודק את התקופה שבין אוקטובר ...זה אנונימי אחר. הייתי בודק את התקופה שבין אוקטובר 22 לספטמבר 23 מסיבות מובנות: רוצה לראות האם תחנת נבון היא אכן בליגת העל, עד כמה שיפור בשירות לרכבת בכמה תחנות השפיע על מספרי הנוסעים, או איך התדירות הגבוהה במסילת השרון השפיעה על כמויות הנוסעים בתחנות. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-74027114099330293402023-08-05T22:26:15.719-07:002023-08-05T22:26:15.719-07:00אם כן אז רק בתום 2023.אם כן אז רק בתום 2023.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-65714133965510873672023-08-05T13:52:33.669-07:002023-08-05T13:52:33.669-07:00צפוי עדכון של ליגת התחנות?צפוי עדכון של ליגת התחנות?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-82924765769823544612023-03-22T10:52:18.157-07:002023-03-22T10:52:18.157-07:00השם מבחינה פוליטית לחלוטין, אין על זה דיון. אבל בפ...השם מבחינה פוליטית לחלוטין, אין על זה דיון. אבל בפרט בהתחלה שעוד פחות השתמשו באפליקציות מבחינת אנשים היה ברור שאם שם התחנה הוא קרית מלאכי כנראה זה יחסית קרוב מה שלא ממש נכון...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-1157022824302865572023-03-21T01:40:39.283-07:002023-03-21T01:40:39.283-07:00היא מעולם לא היתה בקרית מלאכי, זה שם פוליטי לחלוטי...היא מעולם לא היתה בקרית מלאכי, זה שם פוליטי לחלוטין. שמה הראשון של התחנה היה כפר מנחם והוא גם היה נשאר אם לא היו מתערבים ב"פוליטיקה של יוקרה".<br />לגבי שיפור שירות לאשדוד, ובכלל זה לתחנת הרכבת, זה בהחלט כיוון נכון.<br />הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-6952952711063790372023-03-19T06:52:35.719-07:002023-03-19T06:52:35.719-07:00קצת בקשר לתחנת קרית מלאכי יואב. בהתחלה כל אלה שגרו...קצת בקשר לתחנת קרית מלאכי יואב. בהתחלה כל אלה שגרו בקרית מלאכי התלהבו שנפתחה אצלנו תחנת רכבת, עד שלאט לאט שגילינו את המרחק שלה מהעיר. חלק מהנוסעים בתחנת רכבת קרית מלאכי עברו לאחת התחנות הבאות: אשקלון, אשדוד, יבנה מערב או אחת מתחנות תל אביב (מה שהיו עושים גם לפני) כאשר לכל תחנה יש את המעלות והחסרונות שלה מבחינת התחבורה ציבורית מהעיר קרית מלאכי אל התחנת רכבת.<br />אבל מה שבטוח ניתן לומר שכפי הנראה התחנה הטובה ביותר לתושבי קרית מלאכי היא תחנת רכבת אשדוד שהחסרון היחיד שלה שלא דאגו למספיק תדירות של האוטובוסים לשם. היא קרובה פלוס מינוס באותו מרחק כמו תחנת רכבת קרית מלאכי אבל היא יותר מקבילה למסלול מקרית מלאכי לתל אביב וצפונה. מה גם שאם יגבירו תדירות של קווים לאשדוד יותר אנשים יסעו לאשדוד גם בלי קשר לרכבת, זאת עיר מרכזית שיש בה הרבה דברים כמו חנויות, בילויים, ים ועוד משהו במחלף עד הלום שזה בדרך לרכבת יש תחבורה מצויינת לתל אביב ובני ברק ויתכן גם שלעוד ערים נוספים שאנשים מקרית מלאכי היו שמחים להגיע לשם שכמובן שכל התוספות מעבר לרכבת לא קיימות כלל בתחנת רכבת מלאכי יואב שנמצאת באמצע שום מקום.<br />מעניין לבדוק מה כמות האנשים שמגיעה לתחנה מקרית מלאכי ונוסעת ללוד והלאה. כי כל הכמות הזאת יכולה באמת לעבור לרכבת של אשדוד אם יגבירו לאשדוד אוטובוסים וכמו שנאמר אם היו בונים את התחנה בתוך קרית מלאכי עצמה זה באמת היה הרבה יותר יעיל.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-3826081093603288382021-01-21T01:09:09.381-08:002021-01-21T01:09:09.381-08:00הי, בפורום תפוז אין את הקובץ אקסל... אתה יכול בבקש...הי, בפורום תפוז אין את הקובץ אקסל... אתה יכול בבקשה לשלוח לי אותו - danielsh9821@gmail.com? <br />תבורך :)danielleomithttps://www.blogger.com/profile/18412698785597332255noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-71333926298881125772020-12-13T22:54:18.944-08:002020-12-13T22:54:18.944-08:00סליחה, ציר הרצל...סליחה, ציר הרצל...הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-21871250096551610602020-12-13T22:53:34.816-08:002020-12-13T22:53:34.816-08:00אכן. זה כנראה הסיבה.
רכבת ישראל זיהתה עקרונית את ה...אכן. זה כנראה הסיבה.<br />רכבת ישראל זיהתה עקרונית את הפוטנציאל של רחובות ויש לה תוכניות גדולות אליה, (לרבות הוספת רציפים, קירוי שלם שיאפשר יציאה לגג וממנו ישירות לציר וייצמן, על כל התח"צ שעוברת שם ומסופון אוטובוסים משודרג ליד. אם נוסיף לזה את כל נושא החישמול אז ימיה הטובים של רחובות עוד לפניה.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-29812088056906521282020-12-13T16:58:25.189-08:002020-12-13T16:58:25.189-08:00הסבר חלקי לפחות לירידה המשמעותית והמצערת בנוסעי רח...הסבר חלקי לפחות לירידה המשמעותית והמצערת בנוסעי רחובות ב2019, יכול להיות הביטול של הנסיעות הישירות לתל אביב בסופ"שים (שישי ומוצ"ש) החל מהרבעון השני של השנה וללא תאריך יעד להחזרתן. כבר שנה וחצי אנד קאונטינג. <br />נכון, יש נסיעות עד לוד, אבל הקישוריות הגרועה שם, המסלול הארוך גם בשגרה (עד מתי כפר חב"ד וגני אביב!), יחד עם התנועה הדלילה בכבישים בסופ"שים כנראה העבירה את הנוסעים לקווי האוטובוס הרבים על ציר 412. נדמה לי שההסבר הזה רלוונטי גם לצלילה דומה של שתי התחנות הבאות בקו, יבנה מזרח ואשדוד עד הלום.<br /><br />[בכלל, תחנת רחובות רחוקה מלמצות את הפוטנציאל שלה, אני מעריך שהביקוש המושרה בה מגיע בקלות לפי 2 מהמשתמשים בפועל. שירות בעייתי של דה-פקטו רכבת פעם בחצי שעה, שכאמור נוסעת במסלול עקום ועוצרת כל קילומטר וחצי הוא עיקר הבעייה. אליו מצטרפים תשתיות לקויות בתוך ומחוץ לתחנה שמביאות לדקות ארוכות של תור חשוף לפגעי מזג האוויר במדרגות או בבידוק הבטחוני, ומיקום בעייתי עם נגישות נמוכה ל"נשק וסע" ולדו-גלגלי וקישוריות חלשה לאוטובוסים נוחים, בעיקר על הרצל. תיקון של אלה או אפילו של חלקם, כפי שאני מקווה שיקרה בעזרת רציף 4 ואיזה שיפוצון או שניים, לא רק יחזיר את רחובות לליגת העל אלא גם יביא אותה לאיים לעקוף את ההגנה והאוניברסיטה.)נחשוןnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-69607442191859816362020-06-22T00:14:55.188-07:002020-06-22T00:14:55.188-07:00באשדוד וחדרה בוודאות זה קשור לשיפורי שירות עירוניי...באשדוד וחדרה בוודאות זה קשור לשיפורי שירות עירוניים. אני חושב שבאשקלון נעשה שינוי גדול עם כניסתה של דן בדרום אבל אני פחות מכיר. תחנת ראשון מערב משה דיין נמצאת על ציר שהולך ומתעבה כל הזמן אז זה כנראה גם קשור.<br />לגבי מסוף 2000 זו נקודה נכונה, אבל העיקר שלה הוא שהקווים העירוניים המבוקשים הם ממש לא רק קווים אלה שציינת, אלא גם ובעיקר כל הקווים העירוניים החולפים שלא נכנסים למסוף, והם בהגדרה יותר רחוקים ופחות נוחים להגעה (חציית צמתים מרומזרים עם המתנה ארוכה וכו'). בעיה שלא קיימת בשלום בקווים שעל הגשר וקיימת בצורה רק בקווים שעוברים בבגים או ביגאל אלון.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-52007324050297637312020-06-21T03:45:53.043-07:002020-06-21T03:45:53.043-07:00תודה על התשובה.
האם גם את העליות בתחנות אשדוד, אש...תודה על התשובה.<br /><br />האם גם את העליות בתחנות אשדוד, אשקלון חדרה וראשון מערב אפשר להסביר בגידול האוטובוסים העירוניים העוברים בסמוך לתחנה? כי המידע בגוגל עליהם הוא מתחילת 2014, ומאז בטח היו שינויים.<br /><br />אני לא מכיר את מסוף 2000, אבל ממה שהבנתי דווקא הקווים העירוניים המבוקשים (5,10,18) נמצאים הרחק מפתח התחנה, כאשר דווקא האוטובוסים הבינעירוניים המתחרים ברכבת נמצאים קרוב לה.<br /><br />ולגבי מזכרת בתיה, זאת תחנה שאמורה לשרת לפחות 25,000 תושבים שגרים בעקרון ובמזכרת בתיה פלוס עורף יישובי גדול שחלקים גדולים ממנו עובדים בלב המטרופולין. בהחלט יש לה פוטנציאל לחצי מיליון נוסעים בשנה. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-11587739841885697802020-06-21T01:32:42.911-07:002020-06-21T01:32:42.911-07:00אין ספק שזו נקודה נכונה. היציאה מרכבת מרכז לציר ז&...אין ספק שזו נקודה נכונה. היציאה מרכבת מרכז לציר ז'בוטינסקי או דרך נמיר היא ארוכה מאד ולא נעימה. ומספר האוטובוסים העירוניים שמתחילים מהמסוף (הכן נעים) לא גדול. זה כנראה ישתנה כשייפתחו האדום והסגול (אם כי האדום רחוק מהרצוי, אבל סביר שכוח המשיכה הגדול שלו יפצה על זה).<br />לגבי עוד תחנות. בשדרות, נתיבות ואופקים עשו עבודה גדולה על הקוום העירוניים ושיפורם פחות או יותר במקביל לפתיחת התחנות. וגם בכרמיאל עשו שיפור בערך מקביל לפתיחת התחנה ואין ספק שזה השפיע, אבל אין למה להשוות כי לא היתה תחנה קודם.<br /><br />מרכזית המפרץ אולי אפשרית להסברה בהקשר זה עקב היציאה ממצב זמני מאד לא נעים למצב קבוע יותר נעים וגם לחיבור טוב יותר בין הרכבת למסוף (לא רק דרך הקניון).<br /><br />במודיעין מרכז נעשו הרבה שיפורים בשירות העירוני, אבל בגלל שבמקביל היו הרבה השבתות לא רואים את זזה. אולי בשנת השגרה הבאה נראה גידול ונוכל לחזקוף אותו להזנה האיכותית יותר.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-54591518900482375362020-06-21T01:25:55.901-07:002020-06-21T01:25:55.901-07:00המונח הנכון הוא "מספר נסיעות נוסע". כלומ...המונח הנכון הוא "מספר נסיעות נוסע". כלומר כל נסיעה נספרת בנפרד.<br />אין לי מושג כמה יוניקים יש, אבל אפשר להניח שזה קצת פחות מחצי (כי יש גם נוסעים מזדמנים).הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-60063338823726182432020-06-21T01:24:37.468-07:002020-06-21T01:24:37.468-07:00תיקנתיתיקנתיהרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-8310427652630497362020-06-19T07:58:55.051-07:002020-06-19T07:58:55.051-07:00הסבר נוסף לירידת רכבת מרכז ועליית רכבת השלום, זה ש...הסבר נוסף לירידת רכבת מרכז ועליית רכבת השלום, זה שירות האוטובוסים העירוני מסביב לתחנות. עם כל הכבוד למסוף 2000 החלפה לקווים עירוניים שעוברים ב"סמיכות" לרכבת מרכז בדרך נמיר וסוף ציר ז'בוטינסקי, היא לא ארוכה ולא נעימה. כאשר גם לפני העבודות על הרכבת זה היה כך. ומאז העבודות על הרכבת זה נהייה עוד יותר קשה.<br /><br />מצד שני, בקווים החדשים שחנך משרד התחבורה בתחילת 2019, גדלו משמעותית הקווים שעוברים על גשר השלום עצמו והתדירות שלהם (23, 36, 56, 62, 256). מה שגם עזר לרכבת השלום. להיות הכי עמוסה בישראל.<br /><br />איזה עוד תחנות אפשר להסביר את העלייה שלהם בשיפור הקווים העירוניים אליהם בין 2016 ל-2019. הדוגמה שלי יש זה קריית אריה. אבל בטוח יש עוד Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-84634463613767123632020-06-16T13:14:25.831-07:002020-06-16T13:14:25.831-07:00כשאתה אומר מספר נוסעים בשנה - הכוונה בעצם למספר נס...כשאתה אומר מספר נוסעים בשנה - הכוונה בעצם למספר נסיעות בשנה?<br />או שכל נוסע נספר פעם אחת, גם אם נסע 200 פעמים מתחנה X באותה השנה?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-76066822794802315362020-06-08T03:35:45.134-07:002020-06-08T03:35:45.134-07:00אתה יכול לתקן את כל המופעים של שלושת/ארבעת התחנות ...אתה יכול לתקן את כל המופעים של שלושת/ארבעת התחנות לשלוש/ארבע התחנות? זה כואב לי בעין.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-73598127574623607582020-06-07T23:54:36.222-07:002020-06-07T23:54:36.222-07:00תודה, אעדכןתודה, אעדכןהרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-79017590256079971692020-06-07T12:33:41.737-07:002020-06-07T12:33:41.737-07:00מלחה קרסה עוד קודם ב-2018 כי פיצלו את הקו ממלחה לת...מלחה קרסה עוד קודם ב-2018 כי פיצלו את הקו ממלחה לת"א לשני חלקים וחייבו עצירה (לא קצרה) בבית שמש כך שגם למעט האנשים שעוד השתמשו בקו האיטי הזה כדי להגיע מ/לדרום ירושלים היה יותר מהיר להגיע באוטובוס/רכבת לתחנה מרכזית ירושלים (אפילו עם החלפה בהגנה ובנתב"ג).<br />מה שכן מסלול נסיעה למלחה אחד היפים בארץ.<br />ותודה על הפוסט!Anonymousnoreply@blogger.com