tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post6209936704228215289..comments2024-03-26T05:17:58.878-07:00Comments on הרוכב לאוטובוסים: ליגת הקווים החזקיםהרוכב לאוטובוסיםhttp://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comBlogger30125tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-81897383877065181252022-08-14T00:07:00.886-07:002022-08-14T00:07:00.886-07:00תודה, מחקתי אותה וסימנתי אותה כספאם...תודה, מחקתי אותה וסימנתי אותה כספאם...הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-66220726139179773202022-08-12T03:17:56.192-07:002022-08-12T03:17:56.192-07:00הלוואי שהייתי יכול לשלוח צילומי מסך. אל תוסיפו &qu...הלוואי שהייתי יכול לשלוח צילומי מסך. אל תוסיפו "אותה", הווטסאפ מוביל למשתמש עסקי בשם "The Great Doctor", חיפוש מהיר גם מגלה את אותה ההודעה בדיוק בתגובות של מלא אתרים, ותמונת הפרופיל של המשתמש פה בכלל של זוג מבוגר יותר. Gavihttps://www.blogger.com/profile/09291164462726431741noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-70842184571286615902022-08-12T03:12:06.807-07:002022-08-12T03:12:06.807-07:00😂 😂 😂 😂 וואוו, הספאם הזה כתוב כלכך רע! ואני בט...😂 😂 😂 😂 וואוו, הספאם הזה כתוב כלכך רע! ואני בטוח שמישהי מישראל יש לה מספר אמריקאי ולא ישראלי. (ומי בכלל משתמש בviber??) Gavihttps://www.blogger.com/profile/09291164462726431741noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-79098932714595439702022-07-08T00:11:14.467-07:002022-07-08T00:11:14.467-07:00ישנם טעויות תמוהות למדי בנתונים האלה. הדוגמא הראשו...ישנם טעויות תמוהות למדי בנתונים האלה. הדוגמא הראשונה שמצאתי הוא שכמות הנוסעים (בכל הקווים ביחד) מירושלים לבית שמש, גדול מכמות הנוסעים בכיוון ההפוך כמעט פי 2. <br /><br />אחרי זה המשכתי לחקור, וגיליתי את הנתונים האלו: <br /><br />מס' | מוצא | יעד | כמות נוסעים בין 4-6 בבוקר ביום חול<br />------------------------------------------------------------------------------<br />669 באר שבע רעננה 200<br />234 ירושלים ירושלים 160.8<br />280 בני ברק אלעד 139<br />39 ירושלים ירושלים 138<br />13 קלע קצרין 115<br />33 ירושלים ירושלים 112<br />402 בני ברק ירושלים 109.5<br />500 ק"ש חיפה 105<br />39 ירושלים ירושלים 102<br />597 בית שמש בני ברק 102<br /><br /><br /><br />בחלק מהקווים האלה כלל אין שירות בשעות האלו. בקו 13 של מועצה אזורית גולן, שלפי הנתונים האלה נוסעים רק 32 אנשים ביום, תמוה איך ייתכן שלפנות בוקר נוסעים בממוצע 115 אנשים ביום.<br /><br />אשמח אם מישהו יודע למה הטעויות האלה מופיעות!<br />מיכאל אhttps://www.blogger.com/profile/14235923698412350913noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-41415585181827230902022-06-21T03:34:04.854-07:002022-06-21T03:34:04.854-07:00אם הבנתי אותך נכון אתה מלין על כל נושא השיווק של ה...אם הבנתי אותך נכון אתה מלין על כל נושא השיווק של התח"צ, אני לא יכול אלא להסכים איתךהרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-3534921800223983422022-06-19T23:05:38.965-07:002022-06-19T23:05:38.965-07:00תגובה על מה שכתבו שיש ירידה בנסיעות בעקבות הקורונה...תגובה על מה שכתבו שיש ירידה בנסיעות בעקבות הקורונה .אני לא מבין דבר אחד אולי למישהו יהיה הסבר . למה התחבורה הציבורית למה למתנהלת כמו חברה פרטית שמעונינת להגדיל כמה שיותר את קהל הצרכנים שלה והיא עושה את זה באמצעות פירסומות ויחסי ציבור לרכוש את המוצר אותו דבר אפשר לעשות בלרכוש את המוצר ששמו נסיעה בתחבורה ציבורית Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-31445185861921933932022-06-13T09:43:09.562-07:002022-06-13T09:43:09.562-07:00חסר לי קו 3 של מודיעין עילית שבניגוד לשאר הקווים ב...חסר לי קו 3 של מודיעין עילית שבניגוד לשאר הקווים בעיר לא מופיע כלל ברשימה.אברהם רוזנבלוםhttps://www.blogger.com/profile/00429115791239641300noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-4346875138692433822022-06-13T09:17:19.728-07:002022-06-13T09:17:19.728-07:00היי אברהם!
1 - כן אני יודע :) חשבתי שזה היה ברור מ...היי אברהם!<br />1 - כן אני יודע :) חשבתי שזה היה ברור ממה שכתבתי. זה מבאס שתוכנית האב הרס במקום לשפר.<br />2/3 - נכון, אבל. הקו עדיין נתקל בעבודות רק מכיוון אחר, אז לא בדיוק עשינו משהו פה. ואני מסכים שרוב הנוסעים *החרדים* רוצים להגיע לציר בר אילן, אבל מכיוון שעד כה ה-417 היה הקו הסביר היחיד מהגבעה, הוא דה פקטו גם קו לא רק לחרדים ולא רק לרמב"ש. ועכשיו שאין את המסלול שלו, וגם התדירות ירדה, למי שרוצה להגיע למרכזית (מה לעשות, יש אנשים שההליכה הזאת לא אפשרית כלל או לא סבירה, נכויות, תיקים כבדים, וכד') אין אופציות מלבד 615 איטי, מעורר בחילה מהסיבובים, ועדיין רק פעם ברבע שעה במקרה הטוב וחצי שעה במקרה הרע. אולי היה כדאי להוסיף נסיעות ל-620 שלא יגיע רק פעם בשעה בשעת השיא (כלומר, זה או להמתין שעה ל-620, או לעלות על 615 אחרי רבע שעה ולהסתובב בבית שמש עוד 30 דקות)?<br /><br />נכון, יש אילוצים (לדומגא הרקל"ה, שאני ממתין בקוצר רוח שיפעל) אבל לא איזנו את הפגיעה בשירות עם שיפור שירות משלים. פגעו בכל השירות (הורדת תדירות), ואז פגעו בו עוד (שינוי מסלול לקו היחיד שעוד נסע באופן תכוף).Gavihttps://www.blogger.com/profile/09291164462726431741noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-54596102621426884212022-06-13T08:25:36.172-07:002022-06-13T08:25:36.172-07:00גבי,
מספר הערות:
1. לא המפעיל קובע את המסלול אלא ...גבי, <br />מספר הערות:<br />1. לא המפעיל קובע את המסלול אלא משרד התחבורה. ספציפית במקרה של בית שמש, מי שעושה את העבודה המקצועית עבור משרד התחבורה זה צוות תכנית אב לתחבורה, והממונה על המחוז ברשות לתח"צ מאשר את הקווים והמסלולים שלהם.<br />2. המעבר של הקווים למת"צ ירמיהו-שפע חיים נובע לא מרצון לפגוע בשירות לתושבים אלא מאילוצים של העבודות על הקו הירוק של הרכבת הקלה ברחובות שרי ישראל וירמיהו.<br />3. היעד של מרבית הנוסעים בקווים החרדיים שעברו בציר בר אילן, לא היה רחוב בר אילן עצמו, אלא הממשק עם הקווים העירוניים שעוברים בציר זה. לכן כל עוד הממשק הזה נשמר, המצב לא כזה גרוע.<br />בנימה אישית, כמי שעובד במרכז העיר על ציר הרק"ל התבאסתי מהשינוי, אבל עכשיו די התרגלתי להליכה של 4 דקות מתחנת ירמיהו/הצבי לתחנת הרק"ל.אברהם רוזנבלוםhttps://www.blogger.com/profile/00429115791239641300noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-54840229105156867532022-06-12T03:45:10.311-07:002022-06-12T03:45:10.311-07:00התפיסה התפעולית (שכתבתי עליה בפוסט על רשת 2025) הי...התפיסה התפעולית (שכתבתי עליה בפוסט על רשת 2025) היא לייצר יותר היררכיה. כלומר הפרדה ברורה יותר בין קווים מקומיים לא חזקים ולא ארוכים אך גם לא "יפים" ובעלי מסלול מפותל שמטרתם כיסוי, לבין קווים עורקיים, שיכולים להיות ארוכים יחסית, אך שומרים על מסלול יחסית לינארי ולא מפותל. הרשות הארצית לתחבורה מתקדמת לכיוון הזה, אבל עקב בצד אגודל.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-24149393096817114852022-06-08T21:11:55.490-07:002022-06-08T21:11:55.490-07:00הקישור בתחילת הפוסט מוביל לקובץ גדול ושלם בשם רייד...הקישור בתחילת הפוסט מוביל לקובץ גדול ושלם בשם ריידרשיפ שכולל דם את הנתון הזה של ממוצע נוסעים לנסיעה (גם ברמה השבועית וגם מגדיל לעשות ונותן את זה ברמה של תקופות יום). הסיבה שזה שם היא כי אתה צודק והפרמטר הזה בהחלט מאד חשוב.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-18721439175375302192022-06-07T09:33:18.070-07:002022-06-07T09:33:18.070-07:00צריך לנרמל את מספר הנוסעים לכמות הנסיעות ביום, ככה...צריך לנרמל את מספר הנוסעים לכמות הנסיעות ביום, ככה שנקבל את הממוצע נוסעים לנסיעה בודדת. לדעתי קו שיש לו נסיעה ביום עם 50 נוסעים, הוא קו חזק.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-16126753148452788702022-06-01T02:16:06.233-07:002022-06-01T02:16:06.233-07:00אני צופה שה-417/617 הולך ליפול המון ולא בגלל ה-616...אני צופה שה-417/617 הולך ליפול המון ולא בגלל ה-616 (ש"תפס" את המסלול של 416 אבל אז במקום להגיע למרכזית נוסע לרמות) או ה-600, אלא אך ורק בגלל שינוי המסלול. עד לשינוי הקו שימש גם נוסעים מגבעת שרת וגם מרמב"ש שרצו לנסוע לאיזור המרכזית-כניסה לעיר-יפו, אבל לאחר השינוי הציבור הלא חרדי לא ירצה לנסוע בקו שמוביל אותו (הכי קרוב) לירמיהו עם קישוריות בינונית-מינוס לרקל"ה ולשאר הקווים העורקיים (קווי ה-7x כבר אמרנו?) לדרום ומרכז העיר שלא עוברים בירמיהו בכלל. בנוסף התדירות של הקו (ובכלל של כל הקווים שתנופה לקחה) ירדה משמעותית שגם ישפיע על היכולת לאסוף יותר נוסעים.<br /><br />ממש עצוב שבמקום להוסיף קווים ולהרחיב פעילות, מביאים מפעיל חדש שמחליף קווים חזקים/חשובים (כי לציבור אין חלופה אחרת) בקווים שמתאימים לציבור ספציפי שגם פחות תדירים.<br /><br />אני בדיוק מילאתי את הסקר של משרד התחבורה (לצערי שכחתי לגמרי לדבר על שירות בינעירוני) נקווה שיצא מזה משהו.<br /><br />מי שרוצ הלמלא זה seker.8787.org.ilGavihttps://www.blogger.com/profile/09291164462726431741noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-87360324145747027662022-05-25T23:26:17.191-07:002022-05-25T23:26:17.191-07:00הייתי שמח לראות נירמול הדרוג לפי מספר נוסעים לק&qu...הייתי שמח לראות נירמול הדרוג לפי מספר נוסעים לק"מ קו והאם זה משנה את דירוג הקווים המוצלחים. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-86956238545921038962022-05-23T08:50:51.709-07:002022-05-23T08:50:51.709-07:00תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.erez hofshihttps://www.blogger.com/profile/12764736872885155548noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-46188380037804756592022-05-22T12:14:30.847-07:002022-05-22T12:14:30.847-07:00בטבלה הזו כל החלופות של אותו קו-כיוון ממוזגות לאות...בטבלה הזו כל החלופות של אותו קו-כיוון ממוזגות לאותה שורה, גם אם שילוטן קיבל את הסיומת א. בנתוני הבסיס כמובן שאפשר לפצל כדי לבחון כל חלופה בנפרד (לא עשיתי את זה כי מרבית החלופןת הן עם הבדלים מינוריים יותר אחת מהשניה וזה היה סתם עודף מידע בהצגה ארצית שגם היה גורר עוד טעויות בקובץ)הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-28106914632916105872022-05-22T12:09:58.279-07:002022-05-22T12:09:58.279-07:00אמרת מושב, אמרת הכל
אמרת מושב, אמרת הכל<br />הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-21620111683564141382022-05-22T10:16:41.113-07:002022-05-22T10:16:41.113-07:00כמה נקודות:
בירושלים קווי ה 7x הם רשת שלמה שחלקה...כמה נקודות: <br /><br />בירושלים קווי ה 7x הם רשת שלמה שחלקה שונה משמעותית מהקו הכחול. 71 ו 72 הם קווי קו כחול מובהקים, 77 ו א77 עושים את ענף מלחה אבל מסלולן לגבעה הצרפתית שונה בתכלית, ו 74 שבטבלה ו 75 הם קווים שעושים מסלול באגריפס להר נוף שלא יקבל מענה מהקו הכחול אלא מענה שונה בתכלית לציר בר אילן מהקו הירוק. טוב לראות ששני קווי הקו הכחול המובהקים מתברגים במקום גבוה כל כך. אגב - האם א77 נספר בנפרד ואם כן - האם המספרים שלו מצליחים להקפיץ את 77, 4 ההיסטורי ?<br /><br />בגוש דן מאכזב לראות שקו 189 מתברג במקום נמוך כל כך בהשוואה לתפקידו כקו מקדים לאחד מענפי הקו הירוק. הצלחת קו 1 מראה שקו מכין לקו רק"ל טוב יכול להגיע למקום הראשון גם אם יבוצע באוטובוסים.<br /><br />הדירוג הנמוך יחסית של קו 5 התל אביבי מפתיע. זהו אחד הקווים שמחזיקים מוניות שירות עם מספרו. ההבדל בין מיקומו למיקום הגבוה של קו 4 מפתיע. <br /><br />מה שקרה לקווים 405 ו 480 מול הרכבת שעושה את שניהם במשותף די צפוי ועם כל הנוסטלגיה - טוב שכך. זו התקדמות מהכביש למסילה. נאמר בעבר שעתיד הקווים יהיה כמו גורל הקווים מתל אביב לחיפה אחרי שהרכבת השתפרה משמעותית בשנות התשעים. <br /><br />גם כבוד לרעננה על המיקומים הגבוהים בבינעירוני. זה מצביע על פוטנציאל טוב לרכבת הישירה אם סוף סוף תהיה כזו בעידן המסילה הרביעית, וכן למטרו כשיבנה. Ccyclistnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-65041054478299693402022-05-22T05:50:56.496-07:002022-05-22T05:50:56.496-07:00מעניין מה יקרה אחרי הביטול קו 1 של דןמעניין מה יקרה אחרי הביטול קו 1 של דןAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-47945929050899789392022-05-22T03:59:38.305-07:002022-05-22T03:59:38.305-07:00אפשר, ואז מקבל נתון של מספר נוסעים לק"מ, אבל ...אפשר, ואז מקבל נתון של מספר נוסעים לק"מ, אבל הנתון הזה קצת טריקי, הוא יותר בעל משמעות בבחינה של קווים דומים בתפקודם. הרי ברור שקו עם תחלופה גבוהה מאד יראה יעילות גבוהה בהרבה מקו שאוסף 50 נוסעים באילת ונוסע איתם כל הדרך עד חיפה. הראשון יכול להגיע אפילו ל-200 נוסעים לנסיעה קצרה, בעוד השני לא יכול גם אם ירצה לעבור את ה-50 נוסעים חלקי אורך הקו. וזה לא אומר שצריך לבטל את הקו לאילת, רק שהוא "חיה שונה".הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-14766901159883058862022-05-22T03:56:20.313-07:002022-05-22T03:56:20.313-07:00למיטב זכרוני המדליות לא ניתנו למספרי הנוסעים אלא ל...למיטב זכרוני המדליות לא ניתנו למספרי הנוסעים אלא לתדירות השעתית, אני מנחש שבהיבט הזה הם לא הלכו לשום מקום, אבל קשה להתכחש לכך שמספר המשתמשים בקווי גוש דן ירד מאד בתקופת הקורונה. אני מקווה שהם יחזרו.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-67484902349637791342022-05-22T02:59:23.751-07:002022-05-22T02:59:23.751-07:00והקו שעובר אצלי במושב עם 28 נוסעים יומיים 😅והקו שעובר אצלי במושב עם 28 נוסעים יומיים 😅Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-22025123151956203512022-05-22T02:37:42.012-07:002022-05-22T02:37:42.012-07:00אפשר לנרמל את מספר הנוסעים למספר הקילומטרים של הקו...אפשר לנרמל את מספר הנוסעים למספר הקילומטרים של הקו?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-56797891499287080442022-05-22T02:28:49.836-07:002022-05-22T02:28:49.836-07:00מעניין מאד, תודה אמיר!
אני זוכרת ניתוח שעשית פעם ש...מעניין מאד, תודה אמיר!<br />אני זוכרת ניתוח שעשית פעם שבו לא הלכת על "100 הגדולים" אלא על הקווים החזקים שקיבלו מדליות, זהב כסף וארד.<br />ואם זיכרוני אינו מטעני, היו הרבה יותר קווים תל אביביים ברשימה, כמו 63, 7, לאן הם הלכו?? ולמה??<br />אשמח לניתוח. אירית לבהר גבאיhttps://www.blogger.com/profile/02834841006130141080noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-17575935750962681342022-05-21T23:40:33.208-07:002022-05-21T23:40:33.208-07:00הנתונים ששאני מציג הם מאוקטובר/נובמבר. אז בוודאות ...הנתונים ששאני מציג הם מאוקטובר/נובמבר. אז בוודאות זה עוד לא משפיע על 74, זו נקודה להסתכל עליה בעתיד.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.com