tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post2573294440636469546..comments2024-03-26T05:17:58.878-07:00Comments on הרוכב לאוטובוסים: איל"ת על חיפההרוכב לאוטובוסיםhttp://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comBlogger21125tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-31897874315221539002015-02-25T07:08:48.280-08:002015-02-25T07:08:48.280-08:00אחלה מידע למי שאין רכב פרטי :)אחלה מידע למי שאין רכב פרטי :)אחד מחיפהhttps://www.youtube.com/watch?v=pEhttRvNCj8noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-88467445176473774792015-01-08T05:20:41.460-08:002015-01-08T05:20:41.460-08:00היי תודה על הפוסט.היי תודה על הפוסט.מוניות חיפהhttp://bit.ly/1KoKepCnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-12716542957036670192015-01-08T05:19:18.583-08:002015-01-08T05:19:18.583-08:00היי תודה על הפוסט.היי תודה על הפוסט.מוניות חיפהhttp://moniot.org.il/%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-73326652719688078492014-04-25T14:07:50.016-07:002014-04-25T14:07:50.016-07:00ברצוני להרחיב את דבריה של יעל רוזן ולהביע את מחאתי...ברצוני להרחיב את דבריה של יעל רוזן ולהביע את מחאתי כנגד פרויקט המטרונית.<br />מדובר שערוריה שלא היתה כדוגמתה, לא חידוש ולא מהפכה תחבורתית אלא קשקוש. טיפשות ראשונה, לקחו נתיב תחבורה ציבורית מצוין (רוב רובו של מסלול המטרונית הוא על מסלול קיים שהעבירו למרכז הכביש) וקבעו שמעתה לא יורשו לסוע בו, לא אוטובוסים של אגד, לא מוניות, לא מכוניות עם ארבעה נוסעים. כן, רק מטרונית. טיפשות שניה, המטרונית אינה משרתת את תושבי חיפה למרות שפרנסי העיר מתגאים בה כ"כ, היא משרתת דוקא את מי שרוצה לעבור את חיפה בדרכו דרומה. לתושבי חיפה זהו מיטרד ותו לא. לדוגמא, תושבת חיפה (לדוגמא מהדר או קרית אליעזר לא מכרמל היוקרתי) שרוצה לערוך קניות בשוק בהדר, נאלצת עכשיו להחליף 2 אוטובוסים במקום אחד שהיה לפני עידן המטרונית. ברור שמתכנני הפרויקט מימיהם לא עלו על אוטובוס ובטח לא נאלצו לחזור הביתה עם עגלה עמוסה וכבדה מהשוק.<br />כל זאת עוד מבלי לדבר על העלויות הגבוהות וסבלם של תושבי ובעלי העסקים בהדר ועוד).mavradakihttps://www.blogger.com/profile/14582955227399459003noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-77306966624291412922014-04-24T12:39:03.851-07:002014-04-24T12:39:03.851-07:00
אתה לא מנסה אפילו להבין אני מציע להתקין את המערכ...<br /><br />אתה לא מנסה אפילו להבין אני מציע להתקין את המערכת הזאת באוטובוסים של אגד(שתתן עדיפות) ואז יהיה אפשר לשלם ברציף במכונות או לתקף <br /><br />אני לא רואה יתרון במטרונית אם פעם הייתי עולה על התחנה שליד הבית ולוקח אוטובוס אחד כדי להגיע לחיפה עכשיו אני צריך 2 ואין שיפור בלוח הזמנים והאוטובוס עוצר בכל תחנה מה שמעכב כי ב10 שניות שהוא עומד שם הוא כבר יכול להיות כבר הרחק משם וככה לקצר זמנים<br /><br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03855610215193216749noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-42845349270023808292014-04-22T23:39:42.492-07:002014-04-22T23:39:42.492-07:00החיים הם פשרות בין עקרונות תכנון קפדניים לבין לחצי...החיים הם פשרות בין עקרונות תכנון קפדניים לבין לחצים שמפעלים על ידי התושבים והפוליטיקאים.<br />א. אני בהחלט חושב שהמטרוניות צריכות לעקוף אחת את השניה ולא "לייצר רכבת". זה בדיוק המקום שה-BRT מגלם את היתרונות שלו על פני רכבת קלה.<br />ב. בנוגע לכניסת אוטובוסים אחרים של אגד לנת"צ. זה בדיוק מה שיסתום את הגולל על האפשרות לתת העדפה ברמזורים ועל האפשרות של המטרונית להשתפר. לכן אני נגד. הרעיון של המטרונית הוא לייצר היררכיה ברורה. דבר שמאפשר יעילות גדולה יותר של המערכת על חשבון הצורך לבצע מעברים.<br />ג. בנוגע לעוד קווים שיחסכו חלק מהמעברים, אני מנחש שזה יתפתח עם הזמן כתוצאה מלחצים פוליטיים. המערכת ההיררכית שנשמרה תישמר, אך לא תהיה כל כך "שחור ולבן". בסופו של דבר האיזון שיווצר יהיה נכון יותר מהמצב הקשיח שהוכתב עם תחילת עבודת המטרונית.<br />ג. בנוגע לעוד קווים שמקשרים <br />הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-77220074932284394662014-04-22T05:32:32.792-07:002014-04-22T05:32:32.792-07:00שכחתי לציין שאני מעוניין שאגד יחזרו לנת"צ כמו...שכחתי לציין שאני מעוניין שאגד יחזרו לנת"צ כמו שהיו ב2011Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03855610215193216749noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-27241309250171715392014-04-22T05:30:45.791-07:002014-04-22T05:30:45.791-07:00*גשר*גשרAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/03855610215193216749noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-35330791578449229612014-04-22T05:30:05.579-07:002014-04-22T05:30:05.579-07:00בטוח שאין מחסום טכנלוגי לעשות אותו מכשור שיתן עדיפ...בטוח שאין מחסום טכנלוגי לעשות אותו מכשור שיתן עדיפות בצמתים<br /><br />תדירות שירות גבוהה?.ממש<br /><br />המסלול מיותם רוב הזמן<br />זה מגלומניה לחשוב שרק האטובוסיםשל המטרונית יספקו הצרכים של כל תושבי הקריות<br /><br />אפשרות לעקוף?...עוד לא יצא לי לראות את האוטובוסים הדו מפרקיים עוקפים אחד את השני וגם אין עדיפות ברמזורים בגלל זה האוטובוסים מזדחלים בקרית ים<br /><br />מה כבר ביקשנו?...אוטובוס כמו 51 לדוגמא שיעבור בקרית חיים מערבית ומזרחית יעלה על הנת"צ קצת אחריי צומת הצריף ויסע יחד עם כולם זה עבד טוב מאוד ב2011 אין סיבה שזה לא יעבוד כיום<br />או קו אקספרס שיסע דרך צומת קרית חיים יעבור על הקשר החדש ויגיע תוך רבע שעה-20 דקות למרכזית המפרץ או הכרמל(על אותו עקרון של קו 101 שנורא מצליח)<br /><br />וככה יהיה אוטובוס אחד שמגיע למרכזית המפרץ<br /><br />וזאת רק דוגמא אחת שלא קשורה אל הניסיון שליAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/03855610215193216749noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-7102784515116325382014-04-20T05:56:26.090-07:002014-04-20T05:56:26.090-07:00תקצוב פרויקטים תחבורתיים הוא על ידי משרד התחבורה, ...תקצוב פרויקטים תחבורתיים הוא על ידי משרד התחבורה, מה שעושה אותו בעצם "בעל הבית" בכל הפרוקטים התחבורתיים שיפה נוף מקדמת בשיתוף עם עיריית חיפה.<br />בתחום התחבורה יפה נוף גם קיבלה אחריות על כל מטרופולין חיפה המורחב, הרבה מעבר לעיר חיפה, וזאת מתוך ראייה שתחבורה, ובעיקר תחבורה ציבורית, היא חוצת גבולות מוניציפליים.<br />בנוסף ישנו העניין הרגולטורי ולמעשה לא ניתן לשנות דבר בתחבורה (גם בכבישים וגם בסלולי תח"צ) ללא אישור של משרד התחבורה. כלומר חברת יפה נוף, כזרוע של העירייה, או בתפקידה כמתאמת התחבורה המטרופולינית, כפופה לגוף השלטוני המדיני.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-70410972408470086132014-04-15T01:58:01.920-07:002014-04-15T01:58:01.920-07:00יפה נוף למיטב ידיעתי היא חברה עירונית. איך היא כפו...יפה נוף למיטב ידיעתי היא חברה עירונית. איך היא כפופה למשרד התחבורה ?חגיתhttps://www.blogger.com/profile/09705385905748515427noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-4873587486849409192014-04-13T00:09:37.927-07:002014-04-13T00:09:37.927-07:00נאמר על ידי דורון בלשה שהמנהרה שהם מציעים מייתרת א...נאמר על ידי דורון בלשה שהמנהרה שהם מציעים מייתרת את פרויקט השיקוע, מנגד השתמע מדבריו שהרכבות הפרבריות הולכות להמשיך לנוע לאורך החוף כך שזה לא ממש ברור. מעבר לכך לא היתה התייחסות ישירה לנושא.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-55637129121895312242014-04-13T00:08:07.476-07:002014-04-13T00:08:07.476-07:00לא שמעתי ואני מצטער על כך. אני מקווה שלפחות יתפסו ...לא שמעתי ואני מצטער על כך. אני מקווה שלפחות יתפסו שכל ושהזכוכית לא תהיה שקופה אלא צבועה לסינון קרני השמש (חום, כחול ירוק או סגול, לא משנה, רק שלא יהיה שקוף).הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-47405776825155263752014-04-13T00:06:24.892-07:002014-04-13T00:06:24.892-07:00יעל, אני מבטיח לך שאף אחד לא משלם לי על הבלוג. למר...יעל, אני מבטיח לך שאף אחד לא משלם לי על הבלוג. למרות זאת, אני לא מסתיר את העובדה שמדובר בבלוג אופטימי ולא בטור חדשות שמחפש רק את הדברים הרעים.<br />נעשים הרבה דברים בתחבורה הציבורית ולדעתי רובם לטובה. שמתי לעצמי למטרה להראות ולחשוף זאת לציבור. מנגד. יש מקום ראוי לביקורת כמו שלך לכל מי שקורא את הפוסט כדי שיראה שיש שני צדדים לכל מטבע.<br />המבחן האמיתי של המטרונית יהיה בשיפורים מתמידים שיקרו במהלך השנה הראשונה לעבודה, שיחסלו את התופעות הבעייתיות שציינת לרבות העומס הלא סביר בין חיפה לקריות. מעבר לכך, תדירות המטרונית באמת לא מחיייבת "המון מקומות ישיבה" בתחנות וסוג זה של שירות לא מחייב המון מקומות ישיבה בתוך האוטובוס וכך גם מקובל בעולם. יפה נוף היא זרוע של משרד התחבורה ולכן "נכנע לתכתיבי יפה נוף" לא מדויק.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-31137990721029762142014-04-10T12:12:22.820-07:002014-04-10T12:12:22.820-07:00על זה שהולכים להחליף את תחנות האוטובוס ברמת גן לסו...על זה שהולכים להחליף את תחנות האוטובוס ברמת גן לסוג הגרוע שיש בתל אביב שמעת?עדוhttps://www.blogger.com/profile/01037056800112582040noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-43463777259676441552014-04-10T04:27:52.337-07:002014-04-10T04:27:52.337-07:00אוטובוסי המטרונית הם סיוט. תעלה בשעת עומס שזה רוב ...אוטובוסי המטרונית הם סיוט. תעלה בשעת עומס שזה רוב שעות היום בכיוון אחר לזה שלקחת אל הקריות ותבין מה זה סבל גהנום ונסיעה איטית מחרידה.<br />נראה שמישהו משלם לכם הבלוגרים היטב כחלק מיחסי הציבור של חברת יפה נוף אחרת אין לי הסבר למה שאתה כותב שהוא הפוך מחווית המשתמש של 90% מנוסעי האוטובוס הארור הזה שגם סילק כעת קוי אגד מהכרמל לעיר התחתית אין יותר אף קו שמחבר ביניהם. משרד התחבורה גוף ארור שנכנע לתכתיבי יפה נוף ומתייחס לנסעים כמו בהמות לדחוף לקרון ולשנע מנקודה לנקודה וזה אחרי בזבוז מליארד שקל על תחנות בלי מקומות ישיבה מספיקים ואחרי 5 שנים איחור. כל מי שמעורב בדבר הנורא הזה - תתביישוAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/16041635034563981040noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-80904465802403469462014-04-10T04:25:47.711-07:002014-04-10T04:25:47.711-07:00תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16041635034563981040noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-48394906562925336362014-04-10T00:45:44.307-07:002014-04-10T00:45:44.307-07:00מה נאמר בנושא חשמול המסילה של הרכבת הכבדה, הפרדת ח...מה נאמר בנושא חשמול המסילה של הרכבת הכבדה, הפרדת חיפה מהים, וכל הג'אז הזה?איתמרhttps://www.blogger.com/profile/17782457608731648414noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-87126673730736908092014-04-09T11:20:09.913-07:002014-04-09T11:20:09.913-07:00על תחנת בת גלים אפשר(וחייב - כדי להפריד בין רכבות...על תחנת בת גלים אפשר(וחייב - כדי להפריד בין רכבות פרבריות למהירות) לדלג בלי קשר למנהרה, רק צריך להוסיף מסילה במרכז התחנה(ויש שם מקום).<br />הצורה המעוקלת של המנהרה לא מגבילה כלל את המהירות, מדובר ברדיוס גדול מאוד. Rubim88https://www.blogger.com/profile/14055425571947421731noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-75474619455567915292014-04-09T04:24:02.548-07:002014-04-09T04:24:02.548-07:00אתה כמובן צודק ותיקנתי את הסופרלטיב מ"משמעותי...אתה כמובן צודק ותיקנתי את הסופרלטיב מ"משמעותי" ל"במקצת" :-)<br /><br />אני חושב שעיקר החסכון ינבע לא מהמסלול (קיצור של קילומטר וקצת) אלא מהדילוג על תחנת בת גלים, דבר שיאפשר לפתח מהירות סבירה בין קרית הממשלה לחוף הכרמל (לא מהירות גבוהה מאחר ומדובר במנהרה מתעקלת, סבירה!).הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-35368484243415832642014-04-09T04:04:41.672-07:002014-04-09T04:04:41.672-07:00"דבר שיקצר את הנסיעה מנהריה, עכו והקריות לתל ..."דבר שיקצר את הנסיעה מנהריה, עכו והקריות לתל אביב באופן משמעותי" - מה זה משמעותי? ניסית לבדוק בעצמך?Rubim88https://www.blogger.com/profile/14055425571947421731noreply@blogger.com