tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post956208378816144405..comments2024-03-16T06:53:27.471-07:00Comments on הרוכב לאוטובוסים: ma'ariv squareהרוכב לאוטובוסיםhttp://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-34877349534126423512023-08-21T00:49:11.100-07:002023-08-21T00:49:11.100-07:00החזון שלי כמובן לא התגשם במלואו, אבל כן עיריית תל ...החזון שלי כמובן לא התגשם במלואו, אבל כן עיריית תל אביב הרימה ב-2019 את פרויקט שדרת הקריה שהכריז שהיא לא מוכנה לחזור למצב הקיים אלא למצב עירוני טוב יותר. אפשר לומר שהוא כן התגשם בשדרות ירושלים ביפו ויתגשם בעתיד באלנבי. אבל קרליבך נשאר צומת ראשית ורחבה. יחד עם זאת, הוא הרבה יותר מ"החזרת המצב לקדמותו" שתוכננה קודם על ידי נת"ע חסרת החזון (ורואים את הפספוס מצוין בקטעים שאינם בתל אביב של הקו האדום).<br />ככלל הפיכת בגין לחד סטרי והרחבת המדרכות +הוספת שבילי אופניים ועצים עשתה טוב מאד לכל המרחב שמוביל אל הכיכר. הכיכר הרחבה בכניסה לקרליבך על חשבון נתיב הנסיעה הנגדי מדהימה בעייניי. ורואים את העסקים חוזרים ופורחים.<br />החציה של קרליבך ליקנולן בעלי הנתיב האחד קלה גם כשיש אדום אם אין בכלל רכבים. וכך גם החציה של בגין בזכות החד סטריות.<br />חשוב גם להגיד שהמרחב עוד לא גמור סופית. רחוב המסגר עוד בעבודות (מחליפיםש ם קו ביוב מטורף מתחתיו אז זה ייקח זמן עד שהוא יגיע גם לסטנדרט של בגין) וכך הרחובות המוליכים אליו כמו המלאכה.<br />הפתרון של שני מסלולי אוטובוסים בבגין, ימני לאוטובוסים שממשיכים ישר לבת ים ושמאלי לאוטובוסים שאמורים בתום עבודות ה-TBM קו ירוק לפנות שמאלה לרחוב ישראל טל החדש הוא סה"כ טוב בעייניי, אבל אי אפשר לשפוט אותו כרגע כשכולם מתאחדים בסוף לנתיב אחד וממשיכים רחוב הרכבת ונפקקים שם עם כל הרכבים הפרטיים. כמובן שצריך להנמיך את מדרגת הבטון המקיפה את רשת האיוורור שם כי זה מכשול רציני בפני הולכי הרגל שיורדים מהאוטובוס שם (אבל זה רק כי במקור זה היה אמור להיות באמצע אי תנועה ללא הולכי רגל). ואני מקווה שיתקנו את זה. המטרה של זה היא לקרב את כולם לכניסות לרק"ל שזה מבורך. <br />ולבסוף השיקוע המיותר מייצר פקקים בלתי נסבלים בצומת המסגר יצחק שדה. היה עדיף לכולנו עם אותם הסדרים בדיוק רק בלי השיקוע. כשאתה הופך את הפירמידה אתה לא נותן לרכב הפרטי סוכריות. אבל זה כבר מאוחר מדי...<br /><br />אה וכל הבניינים החדשים בתקן חניה נמוך מאד, כרגע הם רק ארבעה וכבר רואים מה זה עושה לכמות הולכי הרגל והאופניים בחזיתם וזה תענוג. כשיהיו שם 14 מגדלים כאלה זה יהיה מטורף מבחינת היקף הולכי הרגל (לאו דווקא שמגיעים ברק"ל) לעומת היקף המגיעים ברכב פרטי.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-18730471560690324232023-08-20T08:22:38.750-07:002023-08-20T08:22:38.750-07:00עכשיו 8 שנים אחרי, שהכיכר כבר "מוכנה", א...עכשיו 8 שנים אחרי, שהכיכר כבר "מוכנה", איך אתה מסתכל על הפוסט הזה בדיעבד?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-77526906546983747172015-09-02T18:06:02.512-07:002015-09-02T18:06:02.512-07:00לו יהי.לו יהי.Chonye Gorelickhttps://www.blogger.com/profile/03658265589118063990noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-13975902050608843752015-09-01T14:43:10.842-07:002015-09-01T14:43:10.842-07:00כל הכבוד על החזון! אשרי המאמין, הלוואי, אמן.
חבל...כל הכבוד על החזון! אשרי המאמין, הלוואי, אמן.<br /><br />חבל, כששיתפתי בפייסבוק קישור לכאן עם שתי הפסקאות המתחילות ב„עיריית תל אביב היא“, הייתי צריך לבחור את התמונה של ככר טיימס, לא התמונה הראשונה עם הגשר לפני פירוק.<br /><br />~אמירAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-27134472595757127652015-09-01T11:46:32.059-07:002015-09-01T11:46:32.059-07:00אתה אופטימי... זה בחיים לא יקרה. אין סיכוי.אתה אופטימי... זה בחיים לא יקרה. אין סיכוי.Anonymousnoreply@blogger.com