tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post666370962170872596..comments2024-03-16T06:53:27.471-07:00Comments on הרוכב לאוטובוסים: מה זה אוטוסטראדת אופניים?הרוכב לאוטובוסיםhttp://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-75209972829218861492014-11-26T00:05:11.029-08:002014-11-26T00:05:11.029-08:00לא כל מאמר יכול להכיל הכל, המאמר מתזכר אופניים חשמ...לא כל מאמר יכול להכיל הכל, המאמר מתזכר אופניים חשמליות אך לא מתמקד בהן אלא בתשתית שבילי אופניים איכותית שמתאימה גם לאופניים חשמליות.<br />מאמר קודם שכתבתי מדבר בדיוק על כך ש"אופניים חשמליות הן לא האויב" (חפש אותו). אתה גם מוזמן לכתוב פוסט אורח על נושא החניה והטעינה לאופניים חשמליות שיסקור את המצב בעולם ומה צריך לעשות בארץ.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-80178135206817247472014-11-25T22:44:05.175-08:002014-11-25T22:44:05.175-08:00כל הכבוד לכותב המאמר ולמחקר המקיף
יש נושא שהמאמר מ...כל הכבוד לכותב המאמר ולמחקר המקיף<br />יש נושא שהמאמר מפספס לדעתי בגדול - שוק האופניים החשמליים שצובר נפח וגדל בישראל (ובכל העולם למעשה) מיום ליום - בישראל יש כ 190.000 כלי רכב חשמליים קלים מסוגים שונים!<br />מערכת תחבורה נכונה אמורה לתת פתרון לכל הסוגים תוך תחזית לעתיד. זה בדיוק מה שעיריית תל אביב, עם כל הכבוד לשבילים הקיימים לרוכבים - לא עושה ולמעשה מזדנבת אחרי המציאות בתחום זה.<br />רוכב אופניים חשמליים חייב בתשתית שונה מאוד מאופניים רגילים - נקודות טעינה ציבוריות לסוללה וכן אתרים מאובטחים ושמורים לחניית כלי הרכב היקרים הללו.<br />המאמר ממש לא מציג פתרון בעניין זה ומתעלם לחלוטין מהשוק, כאילו אינו קיים. אין דבר כזה אופניים חשמליים, קורקינטים חשמליים ואף סאגווי, וחבל.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-20552319924633783862014-11-24T10:10:53.028-08:002014-11-24T10:10:53.028-08:00זה לא הכי בטיחותי, כרגע, בכל מקום - אבל מנתניה, בת...זה לא הכי בטיחותי, כרגע, בכל מקום - אבל מנתניה, בתכלס אפשר להגיע עד לתל-אביב כבר היום. רק לא מהר כמו שאתה מתאר פה.<br /><br />אני עדיין חושב שהשבילים בת"א חייבים לעבור שידרוג - כרגע הם נגמרים תמיד כמה מטרים לפני הצומת. כשהם יצבעו בצבע אחר ויכנסו לתוך הצומת - אז אני אדע שמי שמתכנן אותם ומאשר אותם באמת מתעדף אותם על פני רכבים. לא זוכר אם זה היה פה או במקום אחר (אולי אצל ניימן) אבל נטען שאני טועש ואנחנו לא מוכנים לזה.<br /><br />מה שהכי מעניין, לטעמי, זה שמי שמתכנן אוטסטרדה כזו זה אותו הגוף שמפעיל מערכת כביכול כלכלית של רכבת תחתית, שתאורטית עשוי רק להפסיד מזה. Anonymousnoreply@blogger.com