tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post5568653803112850152..comments2024-03-26T05:17:58.878-07:00Comments on הרוכב לאוטובוסים: התחבורה הציבורית במטרופולין נצרתהרוכב לאוטובוסיםhttp://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comBlogger16125tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-37257721820676202402019-11-22T04:58:38.608-08:002019-11-22T04:58:38.608-08:00לפני כמה חודשים שינו את שמה לנוף הגליל. עדיף שתוסי...לפני כמה חודשים שינו את שמה לנוף הגליל. עדיף שתוסיף את השם הזה לחיפושים עתידייםAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-58396304767414826372017-08-30T22:58:52.119-07:002017-08-30T22:58:52.119-07:00אני מניח שהיו שינויים עם השנים שקשורים להתפתחות הע...אני מניח שהיו שינויים עם השנים שקשורים להתפתחות העירונית ולרשת הכבישים, לדוגמה הארכה של 332 לשכונות חדשות בנצרת עילית בשנות ה-90, יצירת חלופות שמדלגות על מגדל העמק דרך העוקף אחרי שהוא נחנך (אני חושב גם בשנות ה-90), ושינויים בתחנת הקצה בחיפה (בעבר בת גלים, ועכשיו יש חלופות עד כיכר פלומר ויש חלופות שמסתיימות במרכזית המפרץ). ואני חושב שיש גם חלופות מהירות שמדלגות על דרך בר יהודה (כביש 75 הישן בנשר) כשנפתח הכביש החדש.<br />האמת היא שאחת הבעיות של הקווים היא ריבוי חלופות, ועכשיו, לאחר שבוצעה הפרדה בין המפעילים אני מנח שיבחנו אפשרויות לצמצום חלופות.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-33693657821014069892017-08-30T11:55:19.401-07:002017-08-30T11:55:19.401-07:00צודק, התבלבלתי. 331 ו-332. המסלול שלהם לפני 20-30 ...צודק, התבלבלתי. 331 ו-332. המסלול שלהם לפני 20-30 שנה היה כמו המסלול היום או שהיה שינוי?אוגוסטוסnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-84452139216164727782017-08-30T10:05:56.134-07:002017-08-30T10:05:56.134-07:00מקווה שעשו תחזיות ושהן מצדיקות. תהיה גם תחנה בקרית...מקווה שעשו תחזיות ושהן מצדיקות. תהיה גם תחנה בקרית אתא ובשטח שבו תיבנה מלכת הקריות בין קרית אתא לקרית ביאליק, ותחנה בשפרעם ובצומת המוביל (ייתכן ועם חנה וסע) ולכאורה קיימת אפשרות טכנולוגית להמשך נסיעה על מסילות רכבת ישראל למרות שלדעתי לא ינצלו אותה. המרחב גדול, צםוף ופקוק. אז זה בהחלט אפשריהרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-40862292339743512662017-08-30T07:12:58.438-07:002017-08-30T07:12:58.438-07:00תודה לא הכרתי שהיה קו כזה!מעניין אם בזמנו זה היה נ...תודה לא הכרתי שהיה קו כזה!מעניין אם בזמנו זה היה נחשב קו מהיר מנצרת ועפולה לירושלים בגלל המרחק הגיאוגרפי הקצר או שהנסיעה בקסבות דווקא האטה.<br />מעניין לציין שבחצי הדרומי של כביש 60, מירושלים לבאר שבע, שרד קו 440 מי-ם לב"ש דרך אפרתה, קרית ארבע, עתניאל וכו'. הוא כמובן איטי בהרבה מ-470 ואפילו מ-446, והוא גם כבר בתדירות נמוכה מאוד כי לקרית ארבע וגוש עציון שגדלו יש קווים ישירים יותר לירושלים (ולקרית ארבע גם לבאר שבע) ו לכן הוא משרת את מי שצריך לעבוראת קרית ארבע מדרום או מצפול, כלומר תושבי עתניאל ובית חג"י הנוסעים לירושלים ואת תושבי אפרתה וגוש עציון הנוסעים לב"שAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/15628588277411769058noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-86208265274373053642017-08-30T03:50:42.572-07:002017-08-30T03:50:42.572-07:00האם יש הצדקה של ממש להשקעה העצומה ברכבת קלה בינעיר...האם יש הצדקה של ממש להשקעה העצומה ברכבת קלה בינעירונית שתגיע רק עד הצ'קפוסט? מהן תחזיות הנוסעים של הפרוייקט?יובלhttps://www.blogger.com/profile/15444770526998972680noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-54255889558331623422017-08-30T02:29:47.083-07:002017-08-30T02:29:47.083-07:00תודה מידע מעניין.תודה מידע מעניין.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-42884998392693716552017-08-30T02:29:02.038-07:002017-08-30T02:29:02.038-07:00הקו ממגדל העמק 358 הוא קו חדש שהחליף קו ישן משותף ...הקו ממגדל העמק 358 הוא קו חדש שהחליף קו ישן משותף מנצרת דרך מגדל העמק לחיפה (338). זה היה חלק מפרויקט ההפרדה. לגבי הפעלה בשבת זה נכון, ומעניין לציין שיש דילול די מסיבי בימי ראשון, יום החופש של הנוצרים שבו העסקים במרכז נצרת סגורים כמעט לחלוטיןהרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-55789003249661381072017-08-30T02:25:43.891-07:002017-08-30T02:25:43.891-07:00אתה מתכוון ל331 ו332. כאמור אגד הפעילה אותם במשותף...אתה מתכוון ל331 ו332. כאמור אגד הפעילה אותם במשותף עם שתי החברות הנצרתיות. אין לי לוס מאז אבל יש אספנים שיש להם.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-58434568900406916342017-08-30T02:24:10.958-07:002017-08-30T02:24:10.958-07:00342 החל לפעול בתחילת שנות ה2000. לגבי אגד אני לא י...342 החל לפעול בתחילת שנות ה2000. לגבי אגד אני לא יודע. לפעמים יש שירות שהם שמחים לוותר עליו כדי לפתח מקום אחרהרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-61985077674820668272017-08-30T02:22:28.648-07:002017-08-30T02:22:28.648-07:00האמת שאני לא רואה איך אפשר לקצר את הטיול בתוך נצרת...האמת שאני לא רואה איך אפשר לקצר את הטיול בתוך נצרת עילית.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-91736608286238742912017-08-29T23:58:34.879-07:002017-08-29T23:58:34.879-07:00אי אפשר שלא להזכיר את קו 955 בגילגולו הקודם
ה...אי אפשר שלא להזכיר את קו 955 בגילגולו הקודם<br />היה נוסע מנצרת עילית דרך עפולה צומת מגידו ג'נין שכם <br />(ממש בתוך הערים) וכביש 60 עד ירושלים<br />בבוקר נסיעה מנצרת עילית בצהריים יציאה מירושלים<br />במקביל היה איתו קו 952 מירושלים לנצרת עילית דרך הבקעה<br />בבוקר מירושלים בצהריים מנצרת עיליתAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-30874220804838327382017-08-29T11:48:16.256-07:002017-08-29T11:48:16.256-07:00פוסט מעניין מאוד!
לגבי ג'יבי טורס אולי כדאי גם...פוסט מעניין מאוד!<br />לגבי ג'יבי טורס אולי כדאי גם לציין שהיא מפעילה קו ממגדל העמק למרכזית המפרץ (בנוסף לאלה שעוברים דרכה מנצרת ונצרת עילית).<br />אולי גם כדאי להוסיף בנושא התחבורה בנצרת ונצרת עילית את ההפעלה שלה גם בשבת ובשישי בערב (אחרי 17, דבר שלא קורה אפילו בחיפה). זה קורה הרי גם בקווים שהם עירוניים בנצרת עילית בלבד ולא רק בקווים שפועלים בין שתיהן או לחיפה.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-28770116362841642722017-08-29T07:53:53.979-07:002017-08-29T07:53:53.979-07:00לרוכב האוטובוסים
האם יש לך מושג מה היה המסלול של ...לרוכב האוטובוסים<br /><br />האם יש לך מושג מה היה המסלול של קווים 341 ו-342 פעם מזמן, לפני 20-20 שנה בערך?<br />יש אולי לוחות זמנים מהתקופה ההיא?<br />באותה תקופה אגד הפעילה את הקווים?אוגוסטוסnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-58499816996534714202017-08-29T06:58:04.825-07:002017-08-29T06:58:04.825-07:00באיזו שנה התחיל קו 342 לפעול?
למה אגד ויתר בקלות ע...באיזו שנה התחיל קו 342 לפעול?<br />למה אגד ויתר בקלות על הפעלת השירות בנצרת עילית?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-43230792162470542622017-08-29T06:04:27.546-07:002017-08-29T06:04:27.546-07:00הרכבת לחיפה אמנם תשפר מאד בעתיד את התחבורה לחיפה, ...הרכבת לחיפה אמנם תשפר מאד בעתיד את התחבורה לחיפה, אבל היום המצב לא כל כך טוב.<br />קו 342 מסתובב בתוך העיר כ 25 דקות ולאחר שיוצא לכביש הבינעירוני חוזר לטייל עוד 20-25 דקות בקריות. חייבים לשפר את התחבורה לחיפה היום. קו מהיר ללב המפרץ גם ישפר את היציאה לתל אביב ודרומה ולא בקווים האיטיים הקיימים היום (בעיקר 826). אני לא מבין מדוע בשמרד התחבורה או בעפיפי לא מתעוררים.אביhttps://www.blogger.com/profile/14731703556830708154noreply@blogger.com