tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post4792762189824323555..comments2024-03-26T05:17:58.878-07:00Comments on הרוכב לאוטובוסים: טכנולוגיית קבלי העל של האוטובוסים החשמליים של דןהרוכב לאוטובוסיםhttp://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-32124438326329826452020-05-13T01:38:21.220-07:002020-05-13T01:38:21.220-07:00בהסתכנות שאני עונה לפרסומת ולא למישהו שבאמת אכפת ל...בהסתכנות שאני עונה לפרסומת ולא למישהו שבאמת אכפת לו מאויר נקי. אציין שכבר יש בארץ כמה וכמה עשרות של אוטובוסים מונעי גז. אבל מה שברור לי זה שמקומו של הגז אינו בכלי רכב אלא בתחנות כוח שבעבר היו מבוססות פחם. (כשלב ראשון כי לאנרגיה נקיה באמת בהיקף מספק ייקח עוד זמן להתבסס). ואוטובוס נקי באמת הוא חשמלי, ששואב את החשמל מתחנות כוח כמה שיותר נקיות.<br />היום כבר ברור וידוע שאפשר להגיע אפילו ל-100% אנרגיה מתחדשת ונקיה, וזאת בזכות השילוב עם טכנולוגיות אגירת אנרגיה ששומרות על יציבות אספקה, אבל זה לא פשוט ולא יקרה בן לילה.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-28067361914450477702020-04-28T13:11:43.392-07:002020-04-28T13:11:43.392-07:00אז מתי אנחנו צפויים לראות את הדבר הזה באמת קורה? א...אז מתי אנחנו צפויים לראות את הדבר הזה באמת קורה? אוטובוס מונע בגז טבעי? עקבתי באדיקות אחרי <a href="https://www.youtube.com/channel/UCIKeqg-272tgskj_HWlxZ0g" rel="nofollow">דלק קידוחים</a> השנה. השנה התרחש הנישוב מהאסדה המדוברת וגז טבעי אמור להציף את השוק. האם האחד גורר את השני?אסףnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-30079504201532242662017-05-29T22:12:20.364-07:002017-05-29T22:12:20.364-07:00תודה על הקישור המענייןתודה על הקישור המענייןהרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-4613395228439161842017-05-29T22:09:51.791-07:002017-05-29T22:09:51.791-07:00ברור שהיא מאפשרת, אם הנהג איחר אז הוא יכול להטעין ...ברור שהיא מאפשרת, אם הנהג איחר אז הוא יכול להטעין כמה זמן שיש לו רק כדי להעלות קצת את אחוז הבטיריה ואז לצאת לדרך חזרה. 7 דקות זה זמן מקסימלי.<br /><br />לגבי הטענה באמצע מסלול, הטכנולוגיה מאפשרת את זה, אבל זה כולל הקמת מתקנים חשמליים גם במרכז העיר עם כל ההתנגדויות (המבוססות יותר ופחות) שיתלוו לכך, לכאן בשלב זה זה בכלל לא על הפרק. <br />האמירה העקרונית היא שמשנה לשנה זמן הנסיעה האפשרי יתארך ובמקביל זמן ההטענה יתקצר, אז תוך כמה שנים גם הקווים הכי ארוכים של דן יוכלו להיות בטכנולוגיה זו.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-34738612837000121762017-05-29T05:52:37.221-07:002017-05-29T05:52:37.221-07:00יש לכך דוגמה מהרכבת הקלה בננג'ינג, סין, אפשר ל...יש לכך דוגמה מהרכבת הקלה בננג'ינג, סין, אפשר לראות בתחילת הסרטון את הזרוע שיוצאת מגג הרכבת ונוגעת בקו המתח.<br />נ.ב. תעשה לעצמך טובה ואל תריץ חיפוש ביוטיוב על אותה רכבת קלה כיוון שמישהו העלה לשם סרטון לא נעים לצפייה.<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=k6x4B5xXpsIAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-8930376784729570692017-05-29T04:31:18.901-07:002017-05-29T04:31:18.901-07:00אני חושב שהטכנולוגיה מאפשרת גם אפשרות להטענה חלקית...אני חושב שהטכנולוגיה מאפשרת גם אפשרות להטענה חלקית של 30 שניות כך שאולי אף יש אפשרות לוותר על הטענות ארוכות בקצוות (לפי מה שאני זוכר מפוסט בבלוג למיתוג ערים ומדינות).<br />AlonReghttps://www.blogger.com/profile/04795028868165935423noreply@blogger.com