tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post4251627046563753069..comments2024-03-26T05:17:58.878-07:00Comments on הרוכב לאוטובוסים: משוגעים רדו מהעץ: נגד המתנגדים לחישמול הרכבתהרוכב לאוטובוסיםhttp://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-46106586769482667122013-08-13T01:22:04.620-07:002013-08-13T01:22:04.620-07:00לגבי שתי המסילות הנוספות בין תל אביב לחיפה.
מדובר ...לגבי שתי המסילות הנוספות בין תל אביב לחיפה.<br />מדובר על פרויקט שנמצא בתהליכי תכנון אבל ייקח עוד שנים עד שיקודם למשהו יותר מוחשי.<br /><br />העקרונות מדברים על 4 מסילות בין תל אביב לחיפה, כאשר השתיים החדשות יהיו במהירות תכן של 230 קמ"ש (הכי מהר לרכבות קונבנציונאליות). כך תושג הפרדה תשתיתית מוחלטת בין הרכבות הרפבריות לרכבות הבינעירוניות. כמובן שהפרויקט הזו תלוי במידה רבה בפרויקט המסילה הרביעית באיילון שתקוע כבר שנים בעיקר בגלל העלות הגבוהה של הטיפול ב"נחל" האיילון.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-16644353839566434852013-08-13T01:10:46.129-07:002013-08-13T01:10:46.129-07:00רק אוסיף
שהמסילה לכרמיאל כוללת מנהרות ובמקור תוכננ...רק אוסיף<br />שהמסילה לכרמיאל כוללת מנהרות ובמקור תוכננה גם להיות מחושמלת, אבל מאחר והמנהרות קצרות יותר מאשר בפרויקט המסילה לירושלים ניתן (בדוחק) להפעילה גם עם רכבות דיזל.<br />התוכנית התפעולית של הרכבת היא לקו מחושמל ראשון ירושלים-כרמיאל.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-71009003265335977832013-08-13T00:33:25.751-07:002013-08-13T00:33:25.751-07:00לנושא ב', הרשת מחיפה צפונה (עכו ונהריה) אינה מ...לנושא ב', הרשת מחיפה צפונה (עכו ונהריה) אינה מבוטלת. אם יחשמלו את הרשת רק מדרום לחיפה נקבל שתי רשתות מנותקות, כל אחת עם הציוד שלה - מחיר כבד לשלם - גם נאלץ את הנוסעים מעכו לת"א (למשל) להחליף רכבת, וגם נצטרך לתחזק שני סטים מלאים של ציוד, חשמלי ודיזל.<br /><br />הפוסט מתמודד היטב עם הטענות בעניין חיפה, השיקול האסתטי - ואופציית השיקוע שאינה קשורה כלל בחשמול.Davidhttps://www.blogger.com/profile/12035857132580594626noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-73418366122153963692013-08-12T06:41:07.469-07:002013-08-12T06:41:07.469-07:00קצת הרחבה. מצאתי כעת מסמך שצועק על העובדה שהשדה המ...קצת הרחבה. מצאתי כעת מסמך שצועק על העובדה שהשדה המגנטי בקרבת המסילה יהיה 6 מיליגאוס. ומתעלם מהעובדה שהשדה המגנטי הטבעי של כדור הארץ הוא בין 250 ל-650 מיליגאוס (תלוי במקום)<br /><br />http://haipo.co.il/forum/viewtopic.php?f=10&t=8912&start=40#p23447Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-28912860843235571862013-08-12T06:19:17.006-07:002013-08-12T06:19:17.006-07:00א. אתה לא חשמלאי אבל אני מהנדס חשמל, ואני יכול לומ...א. אתה לא חשמלאי אבל אני מהנדס חשמל, ואני יכול לומר שקווים חשמליים לא גורמים לשום נזק רפואי. אתה יכול להקים עמודי חשמל ואנשים יתחילו להתלונן על מחלות מסוימות אפילו אם (ללא ידיעתם) אין עדיין חשמל בקווים. זה פסיכוסומטי לגמרי.<br /><br />ב. בקשר למראה הכבלים בחיפה - אפילו אם נניח שזה כן בעיה, למה לא לחשמל עד לחוף הכרמל (או בנימינה)? הרוב המוחלט של הנסיעות הם מדרום לשם.<br /><br />ג. לא שמעתי על הוספת מסילות בין ת"א לחיפה, יש לך עוד מידע על זה?Anonymousnoreply@blogger.com