tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post2009185021668356714..comments2024-03-26T05:17:58.878-07:00Comments on הרוכב לאוטובוסים: שינוי הפיצול - לנצח את הדיקטטורה של הרובהרוכב לאוטובוסיםhttp://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-10871752632647576712018-01-30T23:48:39.999-08:002018-01-30T23:48:39.999-08:00זו אכן הסיפא של הפוסט. ואני מוסיף על זה את המגמה ש...זו אכן הסיפא של הפוסט. ואני מוסיף על זה את המגמה של רכבים חשמליים שתלך ותתפוס תאוצה בשנים הקרובות. המס שהמדינה מרוויחה על דלק יילך ויפחת והיא תצטרך לחפש מקוורות הכנסה אחרים. הכיוון הרצוי לדעתי הוא הטלת מס על שימוש ברכב בצירים עמוסים בשעות השיא, מאחר ואלה לרוב גם הצירים שנהנים מתחבורה ציבורית טובה.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-12591055107476009382018-01-29T23:46:21.422-08:002018-01-29T23:46:21.422-08:00אני גר ביישוב פריפריאלי ואוהב ליסוע בשלוש לפנות בו...אני גר ביישוב פריפריאלי ואוהב ליסוע בשלוש לפנות בוקר. היום אני משלם מיסים כמו מישהו שנוהג בתל אביב בשעות השיא.<br />זה דבילי.<br /><br /><br />זה שיש לי אוטו זה סבבה, אפשר על ידי אגרות גודש לעודד לא להשתמש בו, או לפחות לא להשתמש בו במייל האחרון (ע"ע הנתיב המהיר). <br />לחילופין - אם הזמן יקר לי, אפשר לתמחר את זה בכסף - שוב אגרת גודש, ואת הכסף להפנות לפיתרון הבעיה באמצעים אחרים.<br /><br />אני נוסע לתל אביב פעם בשבועיים ומוכן לשלם לתמורת פטור מהפקקים וחניה. אני מנחש שמי שיומם לתל אביב יעדיף לא לשלם את האגרה וליסוע חלק מהדרך לפחות באמצעי אחר.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-29119807886047666772017-02-05T04:23:00.159-08:002017-02-05T04:23:00.159-08:00אני חושב שהוצאות קבועות על רכב כגון קנייה, אגרת רי...אני חושב שהוצאות קבועות על רכב כגון קנייה, אגרת רישוי, טסט וכדומה צריכות להיות נמוכות ואילו הוצאות משתנות בהתאם לשימוש כמו חנייה דלק ונסיעה בכבישים מהירים במשך היום צריכות להיות גבוהות.<br /><br />בדומה למה שרשמת בסוףAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-90275234620566214102017-02-04T23:44:49.998-08:002017-02-04T23:44:49.998-08:00תודה, שמתי את הקישור בסוף הפוסט.תודה, שמתי את הקישור בסוף הפוסט.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-26838277110756366412017-02-02T13:58:25.529-08:002017-02-02T13:58:25.529-08:00רק מניח
https://www.ted.com/talks/jonas_eliasson_h...רק מניח<br />https://www.ted.com/talks/jonas_eliasson_how_to_solve_traffic_jams?language=he#t-262733אברהם ישעיה רוזנבלוםhttps://www.blogger.com/profile/01592510459878771910noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-70342343290266553112017-01-31T23:55:04.724-08:002017-01-31T23:55:04.724-08:00הגישה הזהירה שקיימת היום, שנובעת בין היתר מאמירות ...הגישה הזהירה שקיימת היום, שנובעת בין היתר מאמירות כמו "עוד אין לנו תחבורה ציברוית טובה" גורסת שגם הפתרונות האלה צריכים להיות מידתיים, כדוגמת הנתיב המהיר שמאפשר אגרה עבור מהירות אבל ממשיך לאפשר גם כניסה חינם ללא אגרה. וזאת במקביל לפיתוח האיטי של מערכות הסעת המונים.<br />הפיצול בעשור האחרון לא זז בזכות השיפורים במערך האוטובוסים ותחילת ההחדרה של מערכות הסעת ההמונים (רכבת, רק"ל ירושלים והמטרונית). לאחר שנים של ירידה זהו הישג עצום שאין לזלזל בו. אבל כדי להפוך את המגמה צריך המון השקעה. הרבה יותר ממה שנעשה עד עכשיו.הרוכב לאוטובוסיםhttps://www.blogger.com/profile/08362226650916304740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7449944553843247141.post-20712161454895788882017-01-31T13:09:49.253-08:002017-01-31T13:09:49.253-08:00האמת היא שהרעיון בסוף הכתבה גדול. שיטת המקל והגזר,...האמת היא שהרעיון בסוף הכתבה גדול. שיטת המקל והגזר, לעשות הנחות על רכבים אבל להשתית אגרת גודש ומיסים יקרים על הדלק. <br /><br />לגבי הפיצול, חשוב לזכור שבקרב מקבלי ההחלטות, וגם בקרב רבים מהמתכננים, הפיצול נע לכיוון 99٪ משתמשי רכב פרטי. אין לנו הרבה ייצוג...AlonReghttps://www.blogger.com/profile/04795028868165935423noreply@blogger.com